Prv, nez zacnes davat nejake rady niekomu a zacnes pouzivat terminy "skora ako drisnes taku hovadinu" si najprv over, s kym sa bavis a ci ty sam mas pravdu. Vladimir je clovek s najsirsim zaberom znalosti o MHD, co poznam. A v MHD v Banskej Bystrici su skutocne len dva nizkopodlazne autobusy. Takze trochu skromnosti by nezaskodilo, mlady muz. Ani trochu iny slovnik.
ktovie co si videl. To by sa rovnalo zazracnemu zjaveniu. Este vcera boli v BB len 2 NP Citybusy (Agora) BB 867BA a BB 868BA. Zaradene su na linky 80/1 (vecer na 26) a 26 (delena).
Bratislava ma 2+1 I412 (1700 - 1702) a Karosu B732 s plosinou (1111). Na beznych linkach len 1701 a 1702. A prvy NP trolejbus 21Tr, este nema ani EC.
Za predpokladu ze ND je nizkopodlazny autobus tak ti dam jednu radu. Netusim kolko ND ma bratislava no skor ako drisnes taku hovadinu si over fakty. v bystrici su pokial viem min4. ND vozidla.
tot asi vsetko
Síce sú to len také jednoduché - "budíkové" s číslom, ale majú. Vpredu je navyše aj klasická tabuľka s trasou linky. Tento systém som videl v roku 1997 na VŠETKÝCH vozidlách, vrátane Ikarusov.
MHD v Piešťanoch prevádzkuje SAD Trnava (www.sadtrnava.sk), ale tá žiaľ na stránkach informácie o zmenách nemá. Info som získal na stránkach mesta Piešťany.
V Prievidzi mali displeje? Nevylucujem to, len si to z navstev (1997 a 2000) nepamatam. V roku 2000 som sa prave na ceste do Bojnic prvy krat stretol s el. pokladnami v MHD.
MHD v Piestanoch prevadzkuje SAD Trnava, ci niekto iny?
Ak Ťa to zaujíma, pre ilustráciu si môžeš na adrese http://www.dpmp.sk/cenn_rek_sl.htm prečítať ceny reklamných služieb prešovského DP. Čo z toho je zisk a čo náklady na realizáciu reklamy netuším.
Pozrel som si www stránku SAD Prievidza (www.sadpd.sk) a musím s potešením konštatovať, že intervalová doprava stále funguje. Doslova potecha je nájsť linku so sedlovým intervalom 15 min.
Inak mimochodom, vedeli ste, že od augusta 2003 bola v Piešťanoch zavedená komplexná reorganizácia MHD? Počet liniek sa znížil, miesto účelových CP sa zaviedli pravidelné intervaly, znížil sa počet zastávok. Postupne strácam odpor k značke SAD ako takej a začínam presadzovať názor, že všetko je o ľuďoch. Keď sa chce, aj v menšom meste môže byť prehľadná, frekventovaná doprava na vysokej úrovni.
Nedá mi nespomenúť SAD Žilina, tkroá zabezpečuje MHD v Martine (jediná SAD-ka, ktorá mestským autobusom prideľuje vlastné evidenčné čísla, linky označuje podľa oblastného číslovania, ktoré mala skôr ako BA atď.)
Aké príjemné je písať o dobrých veciach
Samozrejme Prievidza už dávno trolejbusy plánovala. Ale nepochyboval som o tom, že to plánovanie s rokom 1989 skončilo.
Informáciou, že s trolejbusmi v Prievidzi stále počítajú si ma doslova dopravne vzrušil, už dávno sa mi pri nejakej informácii doslova zovrel hrduník a zrýchlil tep. To je úžasné. O MHD v Prievidzi som mal vždy vysokú mienku, teraz si ju len u mňa vylepšili. Opäť sa tam musím ísť pozrieť. Inak do PD by sa trolejbusy náramne hodili. Keď som tam v roku 1997 bol, šokovali ma pravidelné intervaly na linkách (napr. 10 min. v špičke, 20 v sedle), nesmierne frekventovaná doprava - vzhľadom na veľkosť mesta (spolu s Bojnicami 59 000 obyv.) , displeje na komplet všetkých vozidlách, CVR a pod.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Cerno