Aky maju dp zisky z CVR. Inak mne osobne sa CVR nepaci na ziadnom voze ale co uz.
Kazdy prispel svojou troskou so mlejna. Tak aj ja. Tych Ikarusov uz fakt chodi malo, ale stale chodia, napr. v smere liniek 24, 25,90,91 denne cca 2 (alebo az 3) viac ani nie. A jazda Ikarusom a Karosou- vsak to je jak Trabantom a Peugeotom! Odporucal by som tomu blavackemu vtipalkovi nech sa tymi (starymi) Ikarusmi castejsie prevezie a hned sa zobudi. Ja som velmi spokojny s novymi Karosami, len vodici by mohli chodit rychlejsie
Dokonca aj hlasenie zastavok uz funguje spravne.

Mozes si stanovit akekolvek kriterium a dopracovat sa skoro k akemukolvek vysledku, ale skoro vzdy ten vysledok bude pre Bratislavu vyznievat nepriaznivo
Že vraj kam sa hrabe 85 tisícová-Bystrica s dvoma NP busmi na 440-tisícovú Bratislavu so štyri NP vozidlami
Toto si hádam ani vážne myslieť nemohol.

Tak si to este raz porovnaj vzhladomna pokrytie mesta, a pocet obyvatelov..
Petik
Mal som na mysli vekovu strukturu. Ze by mohlo byt nizkopodlazakov viacej suhlasim, ale neznasam nepohodlne Agory.
Mat3j: Proti Ikarusom samozrejme nic nemam, minule som tu odporucal nostalgicku Ikarusovu linku. Len v BB maju povest starych raroh.:) To nebola kritika radu 400, ktory dobre poznam.