Aky maju dp zisky z CVR. Inak mne osobne sa CVR nepaci na ziadnom voze ale co uz.
Kazdy prispel svojou troskou so mlejna. Tak aj ja. Tych Ikarusov uz fakt chodi malo, ale stale chodia, napr. v smere liniek 24, 25,90,91 denne cca 2 (alebo az 3) viac ani nie. A jazda Ikarusom a Karosou- vsak to je jak Trabantom a Peugeotom! Odporucal by som tomu blavackemu vtipalkovi nech sa tymi (starymi) Ikarusmi castejsie prevezie a hned sa zobudi. Ja som velmi spokojny s novymi Karosami, len vodici by mohli chodit rychlejsie
Dokonca aj hlasenie zastavok uz funguje spravne.

Mozes si stanovit akekolvek kriterium a dopracovat sa skoro k akemukolvek vysledku, ale skoro vzdy ten vysledok bude pre Bratislavu vyznievat nepriaznivo
Že vraj kam sa hrabe 85 tisícová-Bystrica s dvoma NP busmi na 440-tisícovú Bratislavu so štyri NP vozidlami
Toto si hádam ani vážne myslieť nemohol.

Tak si to este raz porovnaj vzhladomna pokrytie mesta, a pocet obyvatelov..
Vladimír
Informáciou, že s trolejbusmi v Prievidzi stále počítajú si ma doslova dopravne vzrušil, už dávno sa mi pri nejakej informácii doslova zovrel hrduník a zrýchlil tep. To je úžasné. O MHD v Prievidzi som mal vždy vysokú mienku, teraz si ju len u mňa vylepšili. Opäť sa tam musím ísť pozrieť. Inak do PD by sa trolejbusy náramne hodili. Keď som tam v roku 1997 bol, šokovali ma pravidelné intervaly na linkách (napr. 10 min. v špičke, 20 v sedle), nesmierne frekventovaná doprava - vzhľadom na veľkosť mesta (spolu s Bojnicami 59 000 obyv.) , displeje na komplet všetkých vozidlách, CVR a pod.