Ale aby som len nekritizoval, musim povedat, ze sice BBDS nevie poriadne zegneralkovat pohyblive casti (napravy, motory...), ale zato si da velmi zalezat na interieri. Nove materialy, vsetko uhladne, nikde ani spinka, nikde stopy po hrdzi, proste ten trolejbus je pastva pre oko. Akoby prave zisiel z vyrobnej linky. Lenze iba kym stoji...
Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku
Neviem, cim to je, zeby bol nejaky rozdiel v postupe pri generalnej oprave motora na 600 a na 750 V?
Tych, co robia tie motory, by som prinutil POVINNE jazdit po Presove ako cestujucich - v nimi generalkovanych klbovych vozoch. Zvlast v priestore okolo hnanych naprav. Po mesiaci by s nenapravitelne poskodenym sluchom isli do invalidneho dochodku

Papyr
Mimochodom, Presov este dava svoje vozy do Banskej Bystrice na generalky? Ved kvoli nizkej kvalite oprav v BBDS sa uz vsetko malo davat len do Zlineru Zlin, pretoze tam sa nestane, ze trolejbus, ktory pred generalkou nehucal a nevibroval, po generalke huci a vibruje.
Nie je to voz z ineho mesta?