Reply on: Bystrican #11893:
Blbecku, jadrove elektrarne su najekologickejsim moznym sposobom ziskavania energie. Rozlisuj prosim medzi ekologmi a medzi greenpeacakmi. Ti druhi totiz nie su ekologovia.Re #11915 Bystrican: A akeho ze zlepsenia sa obyvatelia BB dockali? Sak sa tam na autobus stoji jak za komunizmu na banany! To nie je ziadna kvalita! V BB nahradil zleho dopravcu iny zly dopravca!
Re #11918 Podlavican: 100% suhlas.
Re #11925 tarantella: Chvalyhodna snaha, ale radsej zbieraj podpisy na tu druhu peticiu

Re #11935 poslanec.sk: Presne to som povedal 31.12. na stretnuti IMHD v Kazacku

Re #11950 fijo: Pod okridlenou vetou "Zaziva v Bystrici, po smrti v nebi" si mozeme dnes predstavit to, ze ten, kto zazil banskobystricku hromadnu dopravu, uz nemusi ist do ocistca, lebo si ho zazil na zemi, ale ide rovno do neba.
Re #11956 Karol Nagy: Klobuk dolu, plny suhlas a obdiv.
Re #11963 Muscha: Ja nie som Bystrican, napriek tomu som podal svoje meno a plnu adresu na peticiu za zachranu trolejbusov. Tak pomaham ako viem.
Re #11971 Jakub: No to nie je jasne ani mne. Ale ako sa zda, prave toto (hoci to je klucovy problem Bystrice) netrapi ani mesto, ani BBDS, ani SAD ZV a ani cestujucich.
Re #11977: Akoze nie? V Presove jazdia dve nocne trolejbusove linky, kazda o intervale 1 hodina. V Bratislave jazdi 1 nocna trolejbusova linka. V Kosiciach jazdi 1 nocna trolejbusova linka. Aj v Ostrave jazdia nocne trolejbusy. Siet musi zostat trvale zapnuta tak ci tak a nocny prud je velmi lacny, jedine naklady na nocny trolejbus su v podstate mzda vodica.
Papyr
Vozidlo na 750 V moze jazdit na 600V sieti bez uprav, naopak to nejde. Ved v Bratislave maju celu flotilu klbovych trolejbusov, ktore su konstruovane na napatie 750 V a jazdia na bratislavskej 600 V sieti.
Re #11981 Matus77: Trolejbusy typu Skoda 14Tr a Skoda 15Tr NEREKUPERUJU, lebo to NEVEDIA. Ine trolejbusy v BB nikdy nejazdili.