Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: muzikant #12206:


Aáááááááá koho tu nevidim. Výýýýýýborne, že niesme sami, taku doneba volajucu vtákovinu môže urobiť len analfabet, ktory asi nema ukončenu ZDŠ alebo ukončil 9ročku niekde v 5ročniku. Ďakujeme za moralnu podporu i takto na diaľku a uvítali by sme aj nejaký ten plátok podpisových hárkov - samo ze podpisaných simpatizantmi TROLEJBUS-ovej dopravy. BB ďakuje BLAVE. ❤ ?
Reply on: matus77 #11979:
Preco by mali byt sialenci? Chod sa pozriet do Szegedu alebo do Gdynie, tam presne to, co popisujes FUNGUJE! Jedna firma prevadzkuje trolejbusy a druha autobusy, cestovne listky platia na oboch spolocnostiach a sposob tarifneho odbavenia je ten isty.

Vozidlo na 750 V moze jazdit na 600V sieti bez uprav, naopak to nejde. Ved v Bratislave maju celu flotilu klbovych trolejbusov, ktore su konstruovane na napatie 750 V a jazdia na bratislavskej 600 V sieti.

Re #11981 Matus77: Trolejbusy typu Skoda 14Tr a Skoda 15Tr NEREKUPERUJU, lebo to NEVEDIA. Ine trolejbusy v BB nikdy nejazdili.
Reply on: Bystrican #11893:
Blbecku, jadrove elektrarne su najekologickejsim moznym sposobom ziskavania energie. Rozlisuj prosim medzi ekologmi a medzi greenpeacakmi. Ti druhi totiz nie su ekologovia.

Re #11915 Bystrican: A akeho ze zlepsenia sa obyvatelia BB dockali? Sak sa tam na autobus stoji jak za komunizmu na banany! To nie je ziadna kvalita! V BB nahradil zleho dopravcu iny zly dopravca!

Re #11918 Podlavican: 100% suhlas.

Re #11925 tarantella: Chvalyhodna snaha, ale radsej zbieraj podpisy na tu druhu peticiu 🙂 BBDS nie je az taka vyhra, ako sa zda.

Re #11935 poslanec.sk: Presne to som povedal 31.12. na stretnuti IMHD v Kazacku 🙂

Re #11950 fijo: Pod okridlenou vetou "Zaziva v Bystrici, po smrti v nebi" si mozeme dnes predstavit to, ze ten, kto zazil banskobystricku hromadnu dopravu, uz nemusi ist do ocistca, lebo si ho zazil na zemi, ale ide rovno do neba.

Re #11956 Karol Nagy: Klobuk dolu, plny suhlas a obdiv.

Re #11963 Muscha: Ja nie som Bystrican, napriek tomu som podal svoje meno a plnu adresu na peticiu za zachranu trolejbusov. Tak pomaham ako viem.

Re #11971 Jakub: No to nie je jasne ani mne. Ale ako sa zda, prave toto (hoci to je klucovy problem Bystrice) netrapi ani mesto, ani BBDS, ani SAD ZV a ani cestujucich.

Re #11977: Akoze nie? V Presove jazdia dve nocne trolejbusove linky, kazda o intervale 1 hodina. V Bratislave jazdi 1 nocna trolejbusova linka. V Kosiciach jazdi 1 nocna trolejbusova linka. Aj v Ostrave jazdia nocne trolejbusy. Siet musi zostat trvale zapnuta tak ci tak a nocny prud je velmi lacny, jedine naklady na nocny trolejbus su v podstate mzda vodica.
Reply on: Bystrican #11853:
A ci si mi tu, pistik moj? Trolejbus nema bakelitovu strechu, to si si mozno pomylil s trabantom, nie? A podla tvojich prispevkov mam dojem, ze si taky blby, ze teba keby tych 750 voltov koplo, tak ta ani skoda nebude. Co si ty blbecku predstavujes pod pojmom izolacia v troleji? Trolej, to je ten drot nad cestou. Ten nemoze byt izolovany, bo by trolejbus nemohol prud odoberat, chapeme? Pokial mas na mysli izolaciu trolejbusu, tak ta je dokonala, aj keby cez strechu prsalo, to mi ver. Jeden prispevok dementnejsi jak druhy. Stichni a vypadni, ked nechces pomoct.
Reply on: jofuri #12191:
Človek veľa vydrží ?
Túto napätú situáciu pozorne sledujeme aj z BA. Držíme BB palce, aby trolejbusy čo najskôr opäť vyrazili do ulíc. ?
Reply on: Karol Nagy #12201:
žiadne pododnože sa tu vytvárať nebudú. V novinkách je všetko dôležité doplňované priebežne.
Reply on: LUK #12202:
mimo trolejbusov je SAD ZV znamejsia lepsim pristupom ako SAD BB 😉
Reply on: aquila #12200:
neoverená domienka... A zaujímavé je, že Zvolenu nie...

"byt na vaso mieste tam necham SAD ZV a mate aspon kutlurnejsie cestovanie"
a v čom???
Reply on: Kami #12197:


TO PODĽA MŇA VOBEC NESTAČÍ OZNAMOVAŤ TU LEN ZMENY. Pochybujem, že by tu bol v tom prípade jediný užívateľ, ktorý si zapisuje všetky zmeny - nové podpisové miesta a dopisuje ich do svojho zoznamu. To by ani k ničomu neviedlo, načo by to komu bolo, keby to mal len pre seba? Veď všetci skalní na tomto fóre (Z Bystričanov si ich odhadol na 10) si prinajmenej vedia stiahnuť petičný hárok aj z webu a naviac osobne poznajú členov petičného výboru.

Si webmasterom tejto bystrickej odnože. Nedala by sa tu spraviť osobitná pododnož napr. len o petícii? Chápem, pre mnohých fandov by bola nezaujímava, ale iste by slúžila rozširovaniu petície a všetkého súvisiaceho s ňou (Napr. ak v pondelok vyjde z garáží aj SAD BBDS - ako horúce strely a niektorí ľudia začnú byť spokojnejší)

Ja aj denne viackrát aktualizujem tieto dve témy:

BB - Fórum - MHD - monitoring, linky
http://areopag.christ-net.sk/forum/viewtopic.php?t=1377

a

BB - Fórum - Kde možno podpísať petíciu?
http://areopag.christ-net.sk/forum/viewtopic.php?t=1376

Priznám sa, že istým sposobom parazitujem na cudzom fóre, ale je to v záujme veci a dovolím si povedať aj nás (A na tom fóre už nechávajú 4 roky takmer všetko). A nemám dostatočnú predstavu o náročnosti (odbornej a časovej) práce webmastera.

Tak dúfam, že to zvášiš a že aj niekto iný podporí aj moj návrh, ABY SA AJ VEREJNOSŤ ĽAHKO DOZVEDELA KEDYKOĽVEK, kde sa všade dá podpísať petícia - aj z tejto stránky a to aj nezávisle na mojich linkách, ktoré tu za tým účelom budem dávať. Vďaka za pochopenie.
Reply on: LUK #12199:
mno tu niekto pisal, ze to trva aspon 3 tyzdne...

jediny trumf v rukach BB SAD je ze maju trolejbusy, nic viac. byt na vaso mieste tam necham SAD ZV a mate aspon kutlurnejsie cestovanie 😉
Reply on: aquila #12198:
ale do plnej výpravy treba 69 vozov a 69-35=34 a anitých Zvolen toľko nemá!

Alebo si vezmime len kĺbáky: treba 49, mesto má 14, Zvolen 3+3 = chýba 29!!! ?

Licenciu na trolejbusy obnovia raz dva...keď ju za pár dní vedeli vydať Zvolenu...
Reply on: LUK #12194:
lebo mesto mu slubilo 35 autobusov od 1.1.2006, co nedodrzalo mesto, nie SAD zvolen.

inak ked by primator zrusil SAD ZV, SAD BB na tom nebude lepsie, kedze nema licenciu na trolejbusy ...
Danny: ak by si Zvolen fakt objednal plynove Karosy, nebol by tu taky krik. Karosa totiz na plyn vyraba iba Citelis. Potom by vsak investicia nebola 250 - 300, ale 500 mil. Sk!

Cestovatel: vozidla 1.1. ani len nevysli z vozovne nacas, to ostatne je len pokracovanie.

Karol Nagy: sem staci oznamovat len zmeny.
Reply on: skarpo #12193:

Skarpo. Tie elektricke lokomotívy na železnici tu maju doraziť koncom roka. Tymto si mi trochu nahral na smeč. Par príspevkov nazad som o tom písal,- teda elektrifikáci trate Zvolen BB. Len verim, že Ti ta parafraza nevijde do bodky. myslim na trolejbusy.
Reply on: skarpo #12193:

Pokračovanie :
Citát : "Místní dopravní závod 901 ČSAD se sice stal čtrnáctým provozovatelem trolejbusové dopravy v Československu, ale zároveň prvním, který v tomto oboru narušil dosavadní hegemonii městských Dopravních podniků. Názorně se tak ukazuje, že zavádění elektrické trakce (a zvláště trolejbusů) nemusí vyvolávat vznik specializovaných dopravních organizací. ? ? V podmínkách Středoslovenského kraje navíc existuje logická návaznost v podobě připravované výstavby trolejbusových sítí v Žilině, Považské Bystrici a dalších městech. Také zde by se měly budoucími provozovateli stát místní dopravní závody ČSAD." ?

Skoro to dopadlo tak, ako to bývalo s autobusmi : nové do BB, vyradené rozposlať po kraji ? .
Reply on: Karol Nagy #12192:
nikto nepovedal, že nemôže, ale to čo tu zatiať SAD Zvolen predviedol, je zrelé na okamžité odobratie licencie. A to čo predviedlo mesto, zase na trestné stíhanie a predčasné voľby. Ako sa vôbec môže podpísať zmluva od 1.1.2006 s niekým, kto verejne dopredu deklaruje, že to nebude schopný od 1.1.2006 robiť tak, ako sa zaviazal??? ?
Článok z časopisu Železničář č.24/1989 :

Nadpis : BANSKÁ BYSTRICA POD DRÁTY

Citát : "Nedejte se zmást titulkem - elektrické lokomotivy v středoslovenském krajském měste opravdu nenajdete. Vyjdete-li však dnes z nádražní budovy, narazíte na velkoryse řešené "třítrolejné" nástupiště trolejbusů městské hromadné dopravy. Tento ekologicky čistý, spolehlivý a moderní dopravní prostředek dostali banskobystričtí obyvatelé u příležitosti letošních oslav 45. výročí SNP."

Dovolím si parafrázovať na situáciu, ktorá čoskoro nastane :
"Nedejte se zmást titulkem - trolejbusy v středoslovenském krajském měste opravdu nenajdete. Vyjdete-li však dnes z nádražní budovy na nástupiště, narazíte na nové elektrické lokomotivy v čele vlaků." ? ? ?
Na jednom z blogov SME - http://diskusie.sme.sk/viewdiscussion.php?id=638184&p=2#msg2536046 sa pred chvíľou pýtal istý lubosxxx:

Asi som nechapavy,

ale neviem, preco nemoze v BB premavat aj BBDS aj SAD-ZV, alebo trebars aj SAD-michalovce. Myslim, ze potom by si kazdy z nich zacal vazit zakaznika...

Ak nie ste registrovany na blogoch SME (registrácia platí jedna pre všetky stovky blogov) a nechcete sa zatiaľ zaregistrovať, napíšte prosím tu, ako by ste mu odpovedali. Prenesiem to tam. Vďaka.
Reply on: LUK #12188:


LUK ďakujeeeem za info. Tak ešte som z tej našej MHD-kocurkarne nescvokatel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.