Tak hlavne, že sa v texte rozdrapuje, že treba tender vypísať včas, aby sa neocitli v situácii ako "iní" a potom ho vypíše nejakých 9 - 10 mesiacov pred začiatkom. To ako Arpi Biskup, keď sa do jeho transparentného tendra na Cigánsku odmietla prihlásiť ešte aj Náhodná Zločinecká...
V koncovke odkazu treba prepísať správny dátum "...230220.pdf" namiesto "...151219.pdf" a potom to už pôjde otvoriť.
Linka č. 26
- nový spoj 22:35x zo zastávky "Starohorská, Pod Bánošom" po zastávku "SAD"
- nový spoj 22:51a zo zastávky "Starohorská, Pod Bánošom" po zastávku "SAD"
- nový spoj 23:20x zo zastávky "Starohorská, Pod Bánošom" po zastávku "SAD"
- nový spoj 23:31a zo zastávky "Starohorská, Pod Bánošom" po zastávku "SAD" https://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_bb_20/pdf/601126_230220.pdf
Ono by hlavne vôbec neuškodilo keby sa toto delenie okružných liniek na dva samostatné smery skončilo a celé to bolo jeden spoj od začiatku do konca. A potom ten skrátený spoj môže končiť kdekoľvek to je práve vhodné a ani sa nemusia vymýšlať "tarifné výnimky". Možno pred 200 rokmi to bolo kvôli IT systémom nutné deliť, ale dnes už rozhodne nie je.
Som zvedavý, lebo "interné" opatrenie nezabezpeči, žeby sa dalo nastúpiť pri Bille a odviezť na Rudohorsku, čo by tiež mohol niekto využiť na návštevu a 2dl vínka...asi až od 23.2.