Reply on: mimi #9521:
nerozumieš zlyhaniu? ? ?
Lenže... Vieš, o prestupnej tarife môžme pokojne snívať aj ďalej, preto sme sa snažili navrhnúť niečo, čo by nevyžadovalo také radikálne a prevratné zmeny... Nakoniec aj tak pri každom návrhu narazíme na problém tarify... ? Táto MHD už je tak rozbitá, že kosmetické úpravy nepomôžu, treba "veľký tresk"...
Kami
26 pojde cez 29. augusta (kratsia cesta), alebo cez Nam. Slobody (prestupny bod)?
Tu sa vlastne riesi problem ako napojit Karpatsku, obsluhovanu kapacitnymi linkami 24/25, s Rudlovskou cestou (kapacitna 22) a nasledne so zel. stanicou (trolejbusy). "Bezplatna" zmena trasy by dalej kuskovala siet liniek a pomohla casti obyvatelov casti sidliska. Nie je to nemozne, ale ani take jednoduche.
Jedine systemove riesenie je prestupna tarifa. Umoznila by racionalizaciu siete a pomohla omnoho vacsiemu poctu ludi. A naklady? Keby mesto nahradilo dopravcovi sucasne trzby z prestupov, ani by ho (mesto) to nebolelo.