Reply on: Danny #9495:
a poznas odpoved preco dochadza k obmedzovaniu prave linky 20? Tam by som zacal. S prejazdom nebude problem ked sa z 22 stane solo linka. Staci aby dojazdili Ikarusy a ina moznost nebude. Prevadzka klbakov na linke 20 nie je vhodna. Problem je v celom useku Zel. stanica - Nam. Slobody.
ad 1: LUK sa ti len snazi povedat, ze to nie je len o jednoduchom presune 1 spoja raz za hodinu. A inak, kolkym cestujucim z tejto relacie sa chce cakat hodinu na priamy spoj?
), v pondelok som opat on-line.
LUK
2. Prečo by si musel z Kráľovohoľskej chodiť na zastávku Ďumbierska? Veď môžeš ísť na Magurskú (tam nemáš také prevýšenie)... Alebo domov na Magurskú a do mesta na Ďumbiersku ?
3. ale sa pozri, kde stoja trolejbusy a kde autobusy! A hlavne, kde by stáli ešte ďalšie vozidlá navyše, keď už teraz toto priestranstvo kapacitne nestačí!
4. áno, jedna konečná je totožná, ale v takom prípade by si mal náhrady linkou 26 len v jednom smere, v druhom by sa Ti to už rozbilo...
5. vozy z L20 sa na L22 objavujú kvôli čerpaniu BP. Celkove toto riešenie nie je vôbec dobré. Prekladať sólo linku s kĺbovou je choré... A ešte v takom náhodnom intervale... Možno by bolo lepšie L20 zrušiť a L22 spraviť komplet kĺbovú s variantnou trasou cez Karpatskú a L26 spraviť sólovú a preložiť ju na stanicu.