? Ten kto zrušil 32 by sa mal denne prechádzať s kočikom po tej skvelej ceste ktorá vedie na Pršiansku terasu.Hlavne teraz v zime.Alebo tam byvajú iba milionári v socialnych bytoch /ako tie byty nazval bystricky zajac/,ktory sa vyvažaju na mercedesoch?Súdruhovia z MHD zobudte sa veď aj tam byvaju obyčajny ĺudia ktory sa potrebuju dostať do práce či obchodu.
Samozrejme, čím menší rozsah dopravy, tým drahšia prevádzka trombelusov. Dráty sa odpisujú, či jazdí jeden spoj za hodinu alebo za päť minút, meniarne musia byť v činnosti, vrchári v pohotovosti, to je jednoduché, takýmto spôsobom vyženiem náklady na trombelusy na takú sumu, na akú sa mi bude práve chcieť.
Čože sa deje? Autoškolu 182BS som nevidel asi pol roka (od septembra) a teraz za 4 dni už 3x. V piatok okolo 11:00 h bola v Radvani, v sobotu okolo 8:30 na Uhlisku (!), a tiež dnes ráno, 7:10 bola na THK? Žeby konečne prijali nových šoférov?
V piatok som navštívil bývalé družobné (dnes partnerské) mesto Banskej Bystrice - Salgótarján.
Okrem toho, že pre mňa bolo mimoriadne zaujímavé z hľadiska zloženia vozidlového parku, chcel by som poznamenať aj niekoľko interesantných postrehov (pre porovnanie s BB):
-oficiálne sa síce nastupuje len prednými dvermi, ale na zastávkach, kde niekto vystupuje (t.j. všetky v centre mesta) nastupujú cestujúci aj ostatnými. Vodič sa s kontrolou lístkov vôbec neobťažuje. Výmena cestujúcich na zastávkach tak prebieha plynule a vcelku rýchlo.
-majú v ponuke mesačné predplatné lístky - celosieťový stojí 2470 HUF a na jednu linku 1460 HUF.
-jednorazový lístok stojí veľa - 120 HUF v predpredaji (cca 20 Sk) a 165 HUF u vodiča (cca 27 Sk)!
-odchody liniek sú vcelku pekne preložené a cez víkend majú základné linky celodenný 60 minútový interval
-jediným mínusom snáď boli len klasické maďarské zastávkové CP s odchodmi len z východzej stanice, ale bez uvedenej jazdnej doby k danej zastávke, čo ne-miestnemu dosť sťažuje orientáciu v odchodoch spojov. V predajniach Nógrád Vólán ale bola k dispozícií knižná forma CP aj s jazdnými dobami. Každá linka má len jednu chrono platnú 24/7.
-Salgótarján má síce len 48 000 obyvateľov, ale z hľadiska MHD určite prevyšuje Banskú Bystricu...
-No a na záver niečo málo o vozidlovom parku. V MHD jazdia tieto typy vozidiel: Ikarusy 260, 280, 283, 411, 412, 415, 417, 435, 436, 480, Rába Contact, Volvo 7000 (12M a 18M).
a vy, deti, tiez padajte do p... s takymi prispevkami. Vonku nie je dost snehu na hranie, ze sem musite take hovadiny pisat? Urobme dohodu - ja tu KUA prestanem na vas nasr... revat, vy pojdete do p...i a toto forum nechame bystrickym dopravakom, co vy na to? Lebo kto koho prezyvku napodobnuje, to fakt nie je o tunajsej MHD!
A ostatnym pravidelnym citatelom sa ospravedlnujem za offtopic... ja uz budem slusny. ?
Ty blby magor. Skus sa najprv s tymi svojimi skulavymi ocami poobzerat najprv, kam pises. Ked ti vadi zrusenie tvojej poondenej dvadsatstvorky, tak sa s tym laskavo obrat na za...any mestsky urad alebo na po...baneho dopravcu, ale nie na tieto kua nezavisle, podotykam NEZAVISLE, ty krepy dement, stranky. P...ovat mozes tam, kde su za to KUA zodpovedni. A nie tu. Na nas sa laskavo vys.r lebo my s tym nemozeme nic.
LUK
L1: 1520, 1509, 1503, 1511, 1002?
L2+8: 1529, 1512
L3+9: 1515, 1006?, 1519
L6: 1514, 1524
L7: 1517
L20: 955BC
L22: 244AY, 351BJ, 349BJ
L34: 756BX, 460AI
L43: 028AG
L51: 694BI
L54: 632AS
L55: 245AY, 485AI, 649BU, 588AF
L90: 348BJ
Poštová banka skončila.