Vladimir: vsetci sme tu prakticky rovesnici
a B731 prisli do BB v podstate hned. Ale smerom dozadu sa cas akosi zakrivuje a rozne prekryva. :)) Podla zvuku som dokazal rozoznat niektore jednotlive autobusy. Stacilo mi sediet v lete v obyvacke a vedel som ktory vodic prisiel domov na obed, resp. na nakup po sichte. Konkretne slo o 2 x B732.20, 1 x B731.00 (neskor .04) a 1 x B731.40, takze ani nebol problem. Skor ako motor ktoreho zvuk sa odlisoval podla serii, bol jasnym znakom hluk napravy (aj ked som nevedel ze huci ona a ze je ina).
Ja som uz od 1987 ocakaval, keby prijde 741, ako naplast prisli dve 744, 741 az v 1992 ked som uz vedel co je co.
a B731 prisli do BB v podstate hned. Ale smerom dozadu sa cas akosi zakrivuje a rozne prekryva. :)) Podla zvuku som dokazal rozoznat niektore jednotlive autobusy. Stacilo mi sediet v lete v obyvacke a vedel som ktory vodic prisiel domov na obed, resp. na nakup po sichte. Konkretne slo o 2 x B732.20, 1 x B731.00 (neskor .04) a 1 x B731.40, takze ani nebol problem. Skor ako motor ktoreho zvuk sa odlisoval podla serii, bol jasnym znakom hluk napravy (aj ked som nevedel ze huci ona a ze je ina).Ja som uz od 1987 ocakaval, keby prijde 741, ako naplast prisli dve 744, 741 az v 1992 ked som uz vedel co je co.

Kami
Okrem toho, ti co mali kratku smenu (11-12 hodin)
mali prideleny voz a jazdili len cez tyzden,
na turnusoch sa striedali dvaja, jazdili cely den
aj cez vikendy. Potom bolo lahsie poznat toho svojho vodica.
Zo zakladnej a skor si pamatam malo. Este som nevedel citat tak som rozlisoval linku 13 a 31 (dost rozdielne trasy) podla toho ktore cislo bolo na zastavke napisane skor
Az na strednej som dokonale poznal linku 31. Vedel som kto kedy pojde, vdaka rozdielnym intervalom som dokonca subehu autobusov roznych liniek urcoval rano cas (na hodinky som nedovidel).
Zvlastny vztah som mal k linke 5 (neskor 39, potom 28). Jazdili tam najkrajsie Karosy (50 a 86) a mali taky CP ze 5ka sla vzdy ked neslo nic ine. Neskor sa to zhorsilo, ostalo tam len jedno vozidlo.
Na ziadnej mape som to nenasiel, ale pamatam sa, ze linky do Sasovej nechodili okolo ako teraz 51, ale od ZS sli priamo do Sasovej kde sa tocili pri zvonici. Neskor si takto skracovali cestu niektori vodici liniek 31 (Sasova - Podlavice) ci 27. Z dnesnych na 51 tadial nechodi nikto, ani ked ide naprazdno. Vidno ze nie su miestny.