Petik: ja platim za smeti 2x - raz v BB, raz v BA. Kolegyna z Oravy ma aspon zlavu doma, ja nemam nic. Inak v Petrzalke v niektorych domoch zaplatia za smeti aj viac ako 1200 Sk za osobu!
Nepriama dan by sa sice rozlozila na vacsi pocet ludi, ale aj cielova suma by bola vyssia - cca 200 mil Sk kvoli vyssiemu objemu dopravy. Prijmy mesta za rok 2002 su planovane 250 mil Sk, z toho viac ako polovica su dane z prijmu. Je to realne ziskat ?
Nepriama dan by sa chvalovala rovnako tazko, ako priama.
Nepriama dan by sa sice rozlozila na vacsi pocet ludi, ale aj cielova suma by bola vyssia - cca 200 mil Sk kvoli vyssiemu objemu dopravy. Prijmy mesta za rok 2002 su planovane 250 mil Sk, z toho viac ako polovica su dane z prijmu. Je to realne ziskat ?
Nepriama dan by sa chvalovala rovnako tazko, ako priama.
Petik
Navyse problem by bol, co keby som kupil kartu niekomu inemu? Musel by som mu ju odniest pesi (aby mi to neodpocitalo kredit) ?
Okrem toho by nebol vyrieseny zakladny problem - cierny pasazieri. Takze cely system by bola len draha sranda. To by kludne mohli dat ku vsetkym dveram citacky take ako su dnes vpredu, len trochu mensie (nechapem preco to musi byt taka ozruta ako z prvej republiky).
Ale myslim si ze tie tarify by slo zaviest uz dnes. Dokonca si myslim, ze by to zvladol aj Emtest.
Prestupy to predsa zvlada uz dnes. Casova platnost karty je tiez obmedzena (hoci teraz to ma platnost rok ci dva, verim ze by to slo obmedzit lubovolne).
Pri kazdom predlzeni platnosti by potom musel cestujuci zaplatit cenu za tarif, ale to by sa robilo v stankoch ako teraz (pripadne specialnych "listkobankomatoch:) )
Mozno by to nezvladlo volne jazdy. To nevadi, volne jazdy nebudu (Papyr - vid Oskarove tarify "Na istotu" a "Na zisk" - tam volne minuty nie su).
Dalsi mozny problem s Emtestom je velkost jednotky, ktora ma byt odcitana za jazdu. To netusim - je to zadane nejak v tom chipe alebo to dokaze rozoznat len 2 druhy (normalny a zlavneny)?. Keby aj, stale by bola moznost zaviest aspon moj tarif "Jazdim casto" (4 Sk/jazda + 180 Sk/mesiac) - de facto obycajne zlavnene cestovne.
Inak rozlisenie spicky a sedla mi nepride v MHD ako rozumny napad. Ludia predsa nebudu cestovat viac/menej v zavislosti od konkretnej sazby. To ma zmysel v dialkovej doprave ale v MHD? Maximalne tak zrusenie zliav v rannej spicke (povedzme od 6:00 do 8:00).
Kami #593: Su to spickove linky, ale aj ich druhu konecnu (Ilias, Prsany) neobsluhuje ziadna ina linka.
Inak preco nedaju aj linke hore do Prsian nejake cislo? Vsak to ide len o 2 zastavky dalej (3-8min -podla toho ktory bus).