Reply on: 810zssk #55704:
Moja najväčšia obava na jeseň bola ohľadom komunikácie s cloudom, ale realita zas predbehla fantáziu.Ak si videl na internetoch zábery na menu pokladne, tak v porovnaní s displejmi súčasných dotykových odbavovákov to vyzerá ako školský projekt a vôbec sa vodičom nečudujem, že sa trápia s obsluhou.
Z komunikácie tímu IDS ale naberám dojem, že pokladne budú len jedným z radu trápení. Nejde len o vyhlásenia, ako je všetko fajn. Dával som tiež jednoduchý podnet cez formulár na webe - na prípoje k vlakom. Odpoveď síce príšla rýchlo, ale odveci: "V súčasnosti však nedisponujeme žiadnymi dátami, o ktoré by sme sa mohli oprieť v rámci úpravy cestovných poriadkov. Preto bude prvých približne 6 mesiacov prebiehať zber dát, na základe, ktorých budeme vedieť vyhodnotiť ďalšie zmeny v cestovných poriadkoch." Asi im šesť mesiacov potrvá otvoriť CP železníc
Ja sa žiaľ do regiónu dostanem najskôr o týždeň, alebo dva.
810zssk
Ospravedlňujem sa za dizajn a lá 90. roky, bolo to zbúchané na kolene za pár hodín, najmä na telefóne to nevyzerá úplne najlepšie, ale na rozdiel od toho Excelu sa to aspoň dá použiť