Ešte k dnešnej nehode ZV-123DC
https://bystrica.dnes24.sk/opity-vodic-39-autobusu-pri-bystrici-presiel-do-protismeru-a-vpalil-do-plota-foto-333399
https://bystrica.dnes24.sk/opity-vodic-39-autobusu-pri-bystrici-presiel-do-protismeru-a-vpalil-do-plota-foto-333399
dns.mk
Ak v poslednej vete narážaš na pôvodné CP s rozpisom všetkých časov, tak chybou bolo to, že jednotlivé riadky neboli odlíšené tak ako to majú niekde, že každý druhý riadok je vyfarbený na sivo a tak pokým prstom dojdem od zastávky na opačný koniec listu s odchodom tak mi prst neprebehne na iný riadok.
Stále ma ale zaujíma, že prečo sa ten formát CP zmenil a že či o tom aj nie je nejaký článok, a či sa ľudia neozvali proti tomu.
P.S.: Keď som si pozrel v archíve reportáž na TA3 k zmenám CP PAL, tak som nechápal tú propagandu. Urobili sa úplne bežné zmeny CP aké sa robia 3-4x do roka a odprezentovalo sa to ako niečo svetoborné. Na konci januára padol sľub, že vyhodnotia aj neefektívne súbežné spoje, no dodnes sa tak nestalo. Hoaxom č.2 je, že ako skoordinovali linky na pomedzí krajov. Iba s PSK skoordinovali linku 608400 Jelšava - Revúca - Poprad kde zabezpečiki jeden pár spojov po Vernár s prestupom na linku Vernár - Poprad a pridali jeden pár spojov navyše poobede z PP do RA, no jeden spoj skrátili a ľudia musia v RA na Jelšavu prestupovať. A čo sa týka liniek do KSK, tak KSK nič nemenil a teda tam ku koordinácií nedošlo, nakoľko zo strany BBSK došlo len k zrušeniu jedného skráteného páru žiackych spojov na linke 608445 Revúca - Rožňava. Naďalej to teda premáva nekoordinovane. Neviem načo takto nafukovali zmeny CP v BBSK, keď o zmenách v BSK v IDS, ktoré boli minulý rok zásadné a v oveľa väčšom rozsahu sa TA3 vôbec nezmienila ...