Reply on: BB-Schuhu #54331:
Musím povedať, že namiesto hrania sa s farbičkami ako v materskej škôlke a dovrzaním fontu, ktorý uvádza číslo spoja (je menší a skôr sa na papieri stratí), tak mali popracovať na formáte, kde by uviedli všetky nácestné zastávky daného spoja. Podnes nerozumiem, že na základe čoho SADky zmenili formát CP na zastávkach na ten, ktorý uvádza iba čas odchodu a cieľovú plus zastávku a príp. uvedenie jedného alebo dvoch nácestných zastávok, ktoré odlišujú spoje zachádzkami. Pokiaľ nemám prehľad z CP na zastávke o všetkých obsluhovaných zastávkach a časoch príchod/odchodov, tak je to de facto iba orientačné pre štálych cestujúcich, ktorí svoj spoj poznajú a pre menej znalého alebo nového potencionálneho cestujúceho je taký formát CP skôr odstrašujúci než motivačný. Ak cestujem zo Zvolena do Detvy a neviem, či mi linka ide hore na námestie, alebo končí dole pri reštike, príp. nejde iba cez AS a priamo po hlavnej ceste do Hriňovej, tak je to bieda. Pri zmätočných trasách spojov v rámci jednotlivej linky by to bolo celkom zaujímavé harakiri ako označiť v jednom CP na štýl ako je v MHD 6-8 druhov trás. Možno námet pre SADistov na zprehľadnenie trás a zavedenie mustra 2 max. 3 varianty trás spojov v rámci jednej linky. To by si vyžadovalo ale myslieť a pracovať, prepracovať obehy, t.j. 30 rokov staré obehy látané s miernymi modifikáciami po vystrihnutí, posúvaní spojov a prehadzovaním pár spojov medzi turnusmi a teda zmenu návykov a boľševického postoja z čias pred rokom 1989, kedy so založenými rukami s garantovaným prílevom financií od štátu (resp. od samospráv s prenesenými kompetenciami) neboli nútení sa nejak od roboty pretrhnúť aby posunuli kvalitu dopravný služieb ponukou spojení a ich štandardov na vyššiu úroveň. Nechápem, ako môže niekto s takýmto prístupom prežiť v tomto režime pokiaľ nie je istený nejak pokútne, že mu nehrozí strata biznisu, či miesta.
PeterBB