ste sa uplne zblaznili, ci co???
preco rusite linku c.24?? a ako sa dostanu zo Sasovej na Usvit, prip. na Mladeznicku ulicu??
a linka c.20 je len kopirovanie linky c.22...
a ako pojde linka c.20 z Pieninskej cez Karpatsku na Zeleznicnu stanicu??
Uplne ste to pokazili , sa hambite idete proti Bystricanom.
pekny den ?
preco rusite linku c.24?? a ako sa dostanu zo Sasovej na Usvit, prip. na Mladeznicku ulicu??
a linka c.20 je len kopirovanie linky c.22...
a ako pojde linka c.20 z Pieninskej cez Karpatsku na Zeleznicnu stanicu??
Uplne ste to pokazili , sa hambite idete proti Bystricanom.
pekny den ?
PIT
Ďalším článkom neschopnosti a nekompetentnosti sú samosprávne orgány BB - primátor mesta, rovnako poslanci MsZ a príslušné útvary MsÚ. Mesto si dlhé roky neplní povinnosti správneho orgánu a orgánu odborného dozoru nad cestnou dopravou v meste v zmysle zákona o cestnej doprave. V dôsledku toho došlo k nekontrolovateľnému zásadnému kvalitatívnemu poklesu v prevádzkovaní MHD a kolapsu celého mestského dopravného systému. Problémom všaj je, že na pôde MsÚ v BB sa zjavne nenachádza žiadny odborník pre oblasť cestnej dopravy, keďže poslanci, ani primátor, si vôbec neuvedumujú niekoľkoročný katastrofálny stav MHD a dopravy v meste ako celku, nepoznajú zákonitosti technológie hromadnej osobnej dopravy a jej marketing, úlohy MHD a predovšetkým drastické negatívne vplyvy vznikajúce z jej nedostatočnej kvality. A ak potom takíto ľudia idú rozhodovať o veciach, o ktorých nemajú potuchy, nemožno očakávať, že výsledok bude pozitívny. Ale to by museli najprv MHD začať používať alebo aspoň chcieť počúvať, až potom by mohli odhaliť jej problémy a snažiť sa ich riešiť. Takže vina zďaleka nekončí na primátorovi, ale aj na poslancoch MsZ a MsÚ. Predstavy typu: však ak by sme potom našli nejaké peniaze, tak by sme ich na MHD dali - sú úplne zcestné, pretože oblasť dopravy nefunguje spôsobom, že zo dňa na deň sa ľudia potom navrátia do MHD. Zo strednodobého hľadiska ide skoro o nevratné procesy, ktoré sa do pôvodného stavu dajú navrátiť len s vynaložením obrovského úsilia a podstatne väčšieho množstva finančných prostriedkov. Uvedomili si to vo všetkých väčších vyspelých mestách, kde nám po vlastných problémoch s presýtenosťou IAD, zápchami, negatívnym vplyvom na životné prostredie a zahltením všetkých plôch v centrách parkovacími plochami len závideli podiel ciest uskutočňovaných MHD. Ale to sa v BB podarilo za posledných 10 rokov len úplne rozbiť a následky bude niesť všetci ešte veľmi veľmi dlho.
V nesposlednom rade k danému stavu prispel aj samotný dopravca, ktorý si zo všetkých možných opatrení vyberá tie nesystémové bez zamerania sa na marketingové ciele vo vzťahu k získavaniu, resp. v súčasnosti k udržiavaniu si cestujúcich, ktorí sú ešte ochotní alebo nútení využívať jeho služby. V dnešnej dobe mi u BBDS úplne chýba nejaká vidina snahy o rozvoj, skôr mi jej konanie pripomína len prežívajúce ho tvora, ktorý je zmierený s nevyhnutnosťou smrti... Skrátka tomu chýba "šťava" a len dúfam, že sa niečo zmení. Vlastne treba rýchlo vytriezvieť, pretože od 03.01.2005 už bude ďalšia vlna katastrofy realitou a to nás ešte za zníženie kvality očakáva zvýšenie cien. ?