ste sa uplne zblaznili, ci co???
preco rusite linku c.24?? a ako sa dostanu zo Sasovej na Usvit, prip. na Mladeznicku ulicu??
a linka c.20 je len kopirovanie linky c.22...
a ako pojde linka c.20 z Pieninskej cez Karpatsku na Zeleznicnu stanicu??
Uplne ste to pokazili , sa hambite idete proti Bystricanom.
pekny den ?
preco rusite linku c.24?? a ako sa dostanu zo Sasovej na Usvit, prip. na Mladeznicku ulicu??
a linka c.20 je len kopirovanie linky c.22...
a ako pojde linka c.20 z Pieninskej cez Karpatsku na Zeleznicnu stanicu??
Uplne ste to pokazili , sa hambite idete proti Bystricanom.
pekny den ?
PIT
ad #5348: L24 je/bola jedna z mála zmysluplných liniek, nakoľko spájala dve najľudnatejšie sídliská v meste s tesným prechodom popri centre mesta. Tak, ako žiadna z liniek, ani L24 nemôže mať extrémne celodenné vyťaženie v celom úseku trasy, čo platí aj pre L25. Z toho vyplývala možnosť prípadne predĺžiť intervaly v niektorých časoch s nižšou frekvenciou, ale aj to len skutočne veľmi jemne! Chcel by som vedieť, koho bude voziť L25 "dvojnásobným" počtom spojov a hlavne koho bude prepravovať cez víkendy, kedy sa v súčasnosti spoj naplní nie skôr ako za hodinu návštevníkmi nemocnice (Podľa provizórneho CP na www.sadbb.sk bude L25 napr. cez víkend a večer v pracovných dňoch voziť každú pol hodinu vzduch na Nám. L. Svobodu - to sa nedá porovnať s L24!). Naopak L24 bolo využívaná aj cez víkend v celej dĺžke trasy a po zrušení L53 by sa jej vyťaženosť ešte zvýšila (kým by nedošlo k zvýšeniu cien), keďže by to bola jediná linka pre oblasť Mládežníckej, Družby a Okružnej ulice.
Záver: jedná sa o neracionálne opatrenie úplne odporujúce odborným požiadavkám na technológiu hromadnej osobnej dopravy.
ad #5353: o tomto sa mi už ani nechce znova vypisovať. Je to rovnaká situácia, ako po zmene na L34 k 07.01.2004. Nezmysel to bol vtedy a teraz je ešte väčší, keďže sa to týka všetkých autobusových liniek v smere Hušták (okrem L51). Obhajovať presmerovanie liniek MHD na perifériu vyhnutím sa zápacham na nábreží je NEZMYSEL!!! MHD slúži na hromadnú prepravu osôb a teda zabezpečuje ich prepravu bez potreby obrovského plošného záberu cestnej komunikácie a plôch pre statickú dopravu, ktorú spôsobuje individuálna automobilová doprava (IAD). Preto všade, kde majú rozum, tvrdým spôsobom PREFERUJÚ MHD pred IAD!!! Z toho vyplýva, že na Belušovu ulicu môžu akurát tak presmerovať IAD a nie MHD. Kroky, ako sa robia v BB, jednoducho nemajú obdobu a z odborného hľadiska predstavujú presný opak toho, čo je nutné robiť!!! Ja v tomto meste jednoducho prichádzam na každom kroku do nemého úžasu prerastajúceho do hrôzy...
ad #5376: neviem, ako ma chceš presvedčiť, že vozidlá, ktoré sa premávajú po meste bez cestujúcich môžu znižovať náklady. Toľkokrát sme už o tom hovorili, ale opäť je to späť. Však ak odveziem na celom spoji len niekoľko ľudí, vytvorí to z hľadiska marketingu a spokojnosti cestujúcich podstatne väčší osoh, ako sú možné ušetrené náklady. To platí pre celú sieť MHD a množstvo manipulačných jázd cez víkendy a po vščeroch, kedy sú intervaly nad 30 minút a po meste sa preháňajú prázdne vozidlá i keď viem, že na vracajúcich sa spojoch L91 je cestujúcich málo - až nikto. Ale upozorňujem znova na fakt, že ak nedám cestujúcemu možnosť nastúpiť cestu, nemám šancu od neho získavať tržby a moja činnosť je zbytočná a je lepšie ju ukončiť. Stačí upraviť CP na takýchto "bonusových" spojoch, ktoré súčasne umožnia rýchly prejazd medzi konečnou a nasledujúcou východzou zastávkou a popritom sa zvýši ponúknutá prepravná kapacita a skráti čas čakania cestujúceho na zastávke.
ad #5399: na autobusovej stanici by bolo miesta viac než dosť, len ju je potrebné dokončiť a konečne začať využívať na účely, pre ktoré má slúžiť! Však kedysi (a to ešte boli realizované väčšie výkony) už MHD na AS konečnú mala, čo ocenili určite všetci cestujúci, ktorí pokračovali na prímestských, diaľkových autobusových linkách, ako aj železničnou dopravou.