Akú logiku/význam má to, že na L34 je v špičke interval 10, 20 a 30 minút? Keby to rozložili na 20 min alebo aspoň 30 a 15, tak by mal z toho dakto na DPMBB smrť?
A ako to tu zvyčajne chodieva tak ono sa to časom síce poobmieňa, ale tento odchod aj tak už ostane zabetonovany naveky. Viď poradia s ktorými sa postupne šachovalo tak že teraz nemajú ani jeden spoj na svojej kmeňovej linke.
Stredoškoláci na strednom Slovensku majú "jarné" prázdniny ako prví už od 19. do 23. februára, škoda že sa nemyslelo aj na tento termín premávky od pondelku do piatku v tento týždeň, otázne je, či by bol v tieto dni využívaný...
Vôbec nesúhlasím s touto zmenou na linke 34. Jedna z mála liniek, ktorá funguje celkom dobre, je tam dopoludnia 30 minútový interval, v preklade s 35+36 celkom pekný 15-minútový interval.
Ale dôvod sa dá veľmi ľahko vydedukovať. Vozidlo (ZV-358BI, poradie 34/3), ktoré robí uvedený spoj 9:37x z Gaštanovej, končilo pred ŽST o 9:57. Následne odtiaľ začínalo ako linka č. 28 o 9:58 (tento spoj nešiel z toho dôvodu z Park. Mičinská). Lenže ako L28 presmerovali na AS od 1.10.2017, vozidlo sa muselo za 1 minútu presunúť manipulačne zo ŽST na AS, čo nie je možné stihnúť. Takže vyriešili to úplne geniálne, a síce tak, že spoj 9:37 z Gaštanovej dali o 7 minút skôr, aby to vodič stíhal na AS. Výsledkom je, že tento spoj pôjde 9 minút po predchádzajúcom spoji linky č. 36 a potom nepôjde 21 minút nič. Takýmto spôsobom si pekne rozbíjame systém.
Mohli to radšej vyriešiť výmenou doobedného obratu medzi 23/2 a 34/3.
Je evidentné, že číselné rady nových trolejbusov Škoda sú rezervované nasledovne:
Škoda 32 Tr (s karosériou SOR NS 12) - objednávka pre Opavu
Škoda 33 Tr (s karosériou SOR NS 18) - zatiaľ neexistuje, dokonca ešte nebol predstavený ani NS 18
Škoda 34 Tr (s karosériou Iveco Urbanway 12M) - zatiaľ neexistuje
Škoda 35 Tr (s karosériou Iveco Urbanway 18M) - prvý vyrobený prototyp v Plzni
Pritom už aj najnovšie Škody 30 Tr sa ponúkajú ako parciálne trolejbusy s baterkami (napr. objednávka pre Hradec Králové). "Naše" dva baterkáče majú vzhľadovo najbližšie k tomuto, avšak nie pod značkou Škoda, ale SOR TNB 12.
Noooo ? Celkom pekný projekt, hlavne tie budovy zkosené do lichobežníku sa mi páčia veľmi. Hlavne to má priaznivý vplyv na byty na nižších podlažiach, keďže tie vyššie položené podlažia z náprotivných bytoviek im budú menej tieniť. Len ma zaujíma, že pri tých cenách a platoch aké sú v BBSK, že kto to tam vôbec dokáže kúpiť. Nejak mi to nejde dokopy s tým neľahkým životom v BBSK.
Len na okraj mám otázku, že v čom som sa stratil presne? ?
A po zbúraní má následovať čo? Existuje teoreticky šanca, žeby pozemok očistený o ruiny nadobudol na hodnote, plus by nadobudol na cene o hodnotu búracích prác a ostatných s tým spojenými prácami? Zbúranie budov ešte stále nevylučuje predaj pozemku nie?
Mňa napadá to čo je na Slovensku bežné a síce, že je možné spískať akúkoľvek zlodejinu a hlavne Smeráci sú v tom preborníci. Aj tak, čo sa im stane? Príde Kaliňák a ohlási (s prekvapeným výrazom, od vtedy vznikla nová fyzikálna jednotka "kaliňák", ktorou sa meria miera prekvapenia https://www.youtube.com/watch?v=6RTPN3GCojU), že skutok sa nestal, napíše sa o tom článok, na mesiac sa zdvihne búrka nevôle, OĽaNO urobí pár frenetických tlačoviek a celá vec zhasne.
Pozri ja o mínusky a ani plusky nestojím. Ak niekto súhlasí OK, ak nie alebo má iný názor alebo ideálne informácie, tak nech ich napíše. Traja ľudia nemajú informácie iba subjektívny zaujatý názor, pretože im vadí autor. To je ale ich vizitka podobne ako vizitka vlády, ktorá dokáže poškodzovať sústavne a cielene jeden kraj na základe toho, že v jeho čele stojí niekto im nepohodlný, kto nezadáva zákazky firmám ich mecenášov a stranníckych členov, príp. ich rodinám. Už len na tom by sa dalo menovať rad zákonov, ktoré vláda porušila od zneužívani právomocí, ovplyvňovanie rozhodovania súdu, ďalej ako si arogantne poslanci vládnej moci v každom jednom kraji (nielen BBSK) rozhodujú o opravách ciest nie podľa nejakého rozumného pomeru k frekvencií dopravy a stavu ciest ale podľa známostí, osobných záujmov a primitívneho politického lobbingu starostov veľkohubých. Opravuje sa tak kdesi cesta do chatárskej oblasti kde si chodia Smeráci a Mosťáci vyvaľovať šunky, ale to, že ako tankodrom je cesta od Rimavskej Soboty cez Hnúštu a Tisovec, kde je v okrese asi druhý najväčší pohyb áut po rýchlostnej ceste z LC do Tornale a najväčší pohyb autobusov v okrese. Ďalej by som mohol menovať cesty z R. Soboty cez Jesenské, na Hajnáčku, Tachty cez Šimonovce, na Rimavskú Seč cez Bátku a južnou trasou cez Martinovú, atď. Za socíku tam nemali dva autobusy prejsť naproti sebe 50 km/h, teraz pomaly aby jeden uhol do jarku.
Aspoň mi jeden užívateľ a síce PIT napísal aká je realita odkúpenia pozemkov pri Slovenke. Nehovorím, že nemôže mať pravdu, v každom prípade jeho variantu nezavrhujem. Voľby do MsZ budú v novembri, tých 9 mesiacov si už počkám na to, čo z toho bude. Rozhodne ho nebudem opľúvať ako niekto musí mňa. ?
Akurat to nie je pravda. Mal aj prispevky kde minusko nemal, lebo dokazal napisat nieco k veci a pricetne. Ale toto je uz OT, nie sme na diskusnom fore o Duncovi.
Ja myslím, že obsahom jeho pozastavenia sa, bol fakt, že od niektorých ľudí jeho príspevok dostane automaticky principiálne mínusko hneď ako ho zverejní, a to bez ohľadu na skutočnosť, aký je vlastne obsah príspevku.
Areál Slovenky by si asi mesto nedovolilo kúpiť, lebo by na to asi ťažko našlo peniaze na komerčnú kúpu takého pozemku.
Inak areál kúpila v júli minulého roka zvolenská spoločnosť ARKON, a. s. (je zapísaný na jej dcérsku spoločnosť EMPORIA INVEST, s. r. o.) a podľa informácií, čo mám, by zvyšné budovy v areáli chceli začať búrať na jar tohto roku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
N/A