Musim povedat, ze Lunter ma v oblasti verejnej dopravy bezkonkurencne najlepsi program zo vsetkych kandidatov na zupanov na Slovensku - ako kvalitou, tak aj tym ako velmi do hlbky ide.
https://lunter2017.sk/src/files/lunter-verejna_doprava_a_prinosy_ids.pdf
Akurat by som sa trochu obaval, ze zavedenie IDS v BBSK je vacsia vyzva nez sa mu zda (ono bude vela treba vybojovat napr. aj s jednotlivymi mestami), ale napriek tomu verim ze ma sancu to aspon rozbehnut tym spravnym smerom.
https://lunter2017.sk/src/files/lunter-verejna_doprava_a_prinosy_ids.pdf
Akurat by som sa trochu obaval, ze zavedenie IDS v BBSK je vacsia vyzva nez sa mu zda (ono bude vela treba vybojovat napr. aj s jednotlivymi mestami), ale napriek tomu verim ze ma sancu to aspon rozbehnut tym spravnym smerom.
Petik
Tatru však musel ďalej ťahať Liaz.
Predtým museli všetci vystúpiť.
Aj na dolnom konci sa muselo ťahať za Liazkou.
Že tu jazdia trolejbusy nenecháva nikoho na pochybách ani zastávkový označník. Ten nechali zjavne vyrobiť šotouši, inak by tam v roku 2017 nemohli umiestniť trolejbus Škoda 9Tr a autobus Karosa ŠM11
SOR TNB12 sa natrolejuje