Reply on: PIT #52683:
Navrhované opatrenia sú to najmenej čo sa dalo spraviť, ale však čo sme čakali od tej komisie.. Zmena linkového vedenia, ktorá sa mala udiať v súvislosti s otvorením AS a ktorá aspoň teoreticky dávala nádej na príp. pozitívne zmeny (i keď skôr by to podľa mňa dopadlo tak, že by sa situácia v konečnom dôsledku zhoršila), sa odkladá na neskôr a podmieňuje akýmsi plánom dopravnej obslužnosti. No ak ten plán bude kvalitatívne na úrovni toho z roku 2008-9, tak sa máme na čo tešiť.
PIT
Pri každej zmene, kedy to len donekonečna prehadzujú hore-dole, zakaždým vykladajú o pozitívach pre cestujúcich, ale reálne už len tie samotné zmeny robia viac škody, ako osohu. A to ešte pripomeniem, že automaticky musí dôjsť k časovým posunom žilinských rýchlikov, čo vyvolá zmeny aj u dopravy na úseku BB - ZV, kde pri tejto ich "koncepčnej" práci nikdy nebude možné normálne využívať železnicu pre integrovanú obsluhu regiónu miest BB - Sliač - ZV, na čo však okrem prázdnych rečí, nariadeniach v zákone o povinnosti prednosti železnice pred autobusmi v súbehu, ale aj úplnej prirodzenosti pre existenciu IDS v tomto regióne, úplne zvysoka kašlú. I keď od pána ministra, ktorý pôsobí tak, že o veciach dopravy nemá ani predstavu, sa čakať dajú akurát tak peniaze vyhodené na zbytočné dvojjazyčné tabule (hlavne, že na železničných zastávkach bežne človek nenájde tabulu s cestovným poriadkom - jáááj, však to očakáva len zákon a tie sa v tejto krajine dodržiavať nemusia).