Reply on: PIT #52587:
Je pravda, že pri zdôvodnení prestupu 2 minúty, som vychádzal z CP linky, ktorá prichádza na žel.stanicu presne 20:29, čo mi sedelo lokálne na moju oblasť a porovnal som teda aj blízku železničnú stanicu od východiska trolejbusu, teda nie na základe medializovaného dopravcu.Jasné, prichádza aj R z Ostravy 20:26 a L33 20:28, z Fončordy však priamočiarejšia L1 prichádza na stanicu aj 20:26.
PIT
Celý chodník je označený tými pôvodnými tabuľami použitými na začiatku výstavby, konkrétne v počte 3 ks - jedna je v smere od AS na ŽST uchytená na plote pri vchode do tunela pod traťou (je v zornom poli, keď človek prejde cez priechod cez cestu, avšak to by musel najprv vedieť, že dole k ceste na ten chodník vôbec má ísť a nemá už teda po hornom pokračovať smer Nám. slobody, ako keď doteraz bol uzavretý, na čo neupozorňuje nič). A v smere na AS sú dve tabule blízko pri seba na začiatku obchádzkového chodníka, avšak až ZA ROHOM staničnej budovy, takže keď sa z budovy vyjde, nemá človek absolútne žiadnu možnosť zistiť, že ten chodník tam vôbec je a že je už otvorený. Obe tie tabule majú šípku v smere doprava a tak ich inam nemohli umiestniť a hádam by si niekto nedal námahu vyrábať tabuľu so šípkou vľavo, ktorá by jasne navigovala ľudí, ktorí vyjdú zo staničnej budovy v smere doľava za budovu, kde ten chodník na AS je.
Čiže klasika Blbotín n./H. Keby si aspoň zakaždým zistili, v akom stave vec, o ktorej vykladajú chválospevy, naozaj je. Ale som rád, že TV Hronka natočila a zverejnila, ako vyzerala tá doterajšia obchádzková trasa, ktorú MsÚ vrelo odporúčal počas uzavretia chodníka. Teda hlavne tá skvelá zablatená časť cez mláky popri bývalej FIT Aréne.
Ale však oslavujme svetlejšie zajtrašky a úžasný komfort.