Reply on: Vladimír #51492:
práve naopak, ja cítim, že štát si už nemôže dovoliť všetko, čo si doteraz dovoľovalm teda speudohospodárenie ZSSK, pretože tu hrozil súd o niekoľko mega za obmedzenie hosp. súťaže. Keby sa bili súkromníci tými, cenami, ok. Ale ZSSK naozaj nesmie jazdiť za stratu. A v tom bol háčik, pretože ona strata tam stále bola, ako sa vedenie priznalo. Takže teraz je priestor pre ďalšieho konkurenčného dopravcu. A ja IC ZSSK nepovažujem za systém, pretože dlho ignorovali TN, potom ešte TT a teraz už je im dobré stáť aj vo Vrútkach či Ružomberku....zrazu. Pekná záhada, lebo tam stojí aj RJ. Ceny ZSSK? RJ má lepšie, lepší prístup, lepšie služby. Bodaj by jazdil v takte, tak má u mňa +. Ale možno príde Leo, alebo Arriva a ukáže, ako to má vyzerať. Z pohľadu cestujúceho čím nižšia cena a čím viac kvality. Mňa len prekvapuje, že takýto príspevok som čítal práve od Teba, lebo som myslel, že si jeden z toho mála, čo má prehľad.ZSSK nemusela zastavovať všade, mohla byť práve konkruencieshcopná rýchlosťou. Ale holt, len sa bezhlavo kopíroval RJ. A tak to potom vyzerá. Myslím si, že výsledok je zdravý rozum hospodára, ktorého akcionárom je 100% štát. ? Mne je jedno či RJ alebo kto, ale hlavne systémovo, kvalitne a pre cestujúceho.
Musím povedať, že keď idem BB-BA, alebo NR-BA, idem vždy RJ, lebo ostatní dopravcovia ma sklamú buď vozovým parkom, službami alebo najčastejšie prístupom vodiča. Takže toto isté očakávam aj na železnici.
810zssk
"generuje stratu na všetkom čo prevádzkuje"
Toto mas podlozene cim? Pretoze podla mna to je, odpust, nezmysel.