Reply on: 810zssk #51480:
To by musel najprv Protimonopolný úrad alebo súd vymedziť, čo je relevantný trh a mohlo by sa ľahko stať, že by to neboli len komerčné vlaky ale aj v záväzku verejnej služby a ktovie, či by potom medzi prostriedky nekalej konkurencie nespadlo aj štátom poskytované bezplatné cestovné pre určité skupiny obyvateľstva.
810zssk
Nehovoriac o tom ze absolutne nevieme ake zlozenie zakaznikov a aku strukturu nakladov ma dnes ZSSK. Takze robit nejake bohorovne zavery mi nepride velmi korektne.
Navyse, (takmer) kazdy biznis je v uvode v strate. ZSSK komercne IC prevadzkuje kolko? Dva roky? Tri? Po akom obdobi bol v aspon prevadzkovom zisku Jancura na ostravskej linke?
ZSSK nie je dominantny hrac na trhu, kde ma dva pary vlakov a RJ tri (v niektore dni styri).
No a kazdopadne plati ze ZSSK ma vyssie ceny ako Jancura, tak neviem ako presne mu moze sposobovat problemy jazdenim za "podnakladove ceny".