Reply on: JJ #51403:
smiešne je už nadpis: riešili prímestskú dopravu, nie mestskú ? takže to svedčí o odbornosti celej pseudokomisie, ale čo čakáme od nášho kindermanažmentu- propagovať A a robiť B je také bystrické
- pod pojmom rozvoj si mesto vysvetľuje nákup vozidiel za peniaze niekoho iného (teda fondy) a tým zaslepíme všetkým huby
- štandard je, že MHD robí SADZV a tým je všetko ISOsúladnevporiadku
- mesto asi nevidí, koľkí na Pieninskej porušujú dopravné značenie a kĺbové autobusy obmedzujú v prejazde, ale vidí, ako tie hnusné prímestské autobusy zapchávajú svojimi 6 spojmi Pieninskú
Skúsim dať ako občan protinávrh a vyžiadam si podľa infozákona obsah podnetu na toto pseudorokovanie, lebo ja to mám na Magurskú ďalej než na Pieninskú, takže moje egocentrické záujmy hnusného podporovateľa VHD sú tým dotknuté
BB-Schuhu
zdroj: http://www.spnz.sk/uploads/2015/CNG_prednasky/Zarecky_Milan%20-%20Snopko_Miroslav_CNG_2015.pdf
Sú tam viaceré zaujímavé veci, o ktorých som ani nevedel, ako napr. že:
- v období 10/1992-11/1993 jazdili autobusy do plničky v Rakytovciach
- v 10/1992 zakúpila SAD ZV dva autobusy od spoločnosti SEKO-NOVO (+ 10 ďalších bolo prerobených z vlastných radov Karosy B732, ktoré boli v tom čase takmer nové).