Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
E-mail adresovany p. Bodnarovi, veducemu autobusovej zlozky MHD:
Dobry den p. Bodnar!
Myslel som si, ze ked sme sa minule dost konstruktivne rozpravali, trochu sa situacia vylepsi.
No dnes rano som bol priserne rozculeny!
Utorok, 30.11. 2004, 7:40 (Karpatska) na expresnej linke 91, mala Karosa!!!! To bol snad len velmi zly zart!!! Z 35 tisicoveho sidliska na snad najzatazenejsi smer v plnej spicke! Ten autobus nebol ziadna zaloha (bez napisu zaloha). A ked sa uz take nieco vyskytne, ze sa nieco stane a klbovy autobus nepride je jeho PSOU POVINNOSTOU otvorit vsetky dvere! A nie ako on (vodic c. 5310), ze ked som sa ozval, nic sa nedialo!
(Linka 24 s grafikonovym odchodom 7:47 odisla normalne 7:53). Za tym mala o 1 minutu (!) prist linka 25. Ano aj prisla. No s 12 minutovym meskanim!!! Naschval som napisal, kedy odchadzal predchadzajuci spoj, aby sa dotycny vodic c.6202 NEMOHOL vyhovarat na plne zastavky a podobne! (A kedze som na zastavke cakal od 7:40, tak by som ho asi videl pred nosom-keby meskal- ist v protismere).
(Len pre porovnanie vcera rovnaky spoj s tou najnovsou Karosou, co mate, (teda iny vodic), odchadzal 7:57).
Na zastavku Tajovskeho, SOUS prisiel uz s 15 (!!!) minutovym meskanim o 8:22.
Ked som nastupoval do autobusu, som sa ho spytal, ze ci vie ze ma 10 minutove meskanie. A zacal sa tam rozculovat nad niecim, co ja viem cim.
To akoze mozes za to ja, cestujuci?!!! Sila!!! Ze som si jeho velicenstvu dovolil otvorit hubu!
NABUDUCE budem uz aj ja raznejsi, pokial nedostanem adekvatnu a zrozumitelnu odpoved, budem stat pri kase a cakat. A nech sa opovazi cosi vyhubovat! Ja som tu zakaznik. Spotrebitel. On je tu pre mna a nie ja pre neho!!! A musi sa vediet spravat, ospravedlnit sa! To by aj cestujuci skor pochopili.

Zhrnute, podciarknute namiesto 7:52 som prisiel za povinnostami az o 8:22! To je viac nez pre silne zaludky.

Ziadam Vas o urychlene konanie a razne poriadky, lebo toto nema nic spolocne so setrenim naftou! Ide len o lenivych, pripecenych a rozmaznanych vodicov, co si robia, co chcu!!!
Cakam na Vasu odpoved. V pripade ak sa so situaciou nezacne cosi robit, som odhodlany obratit sa na lokalne media ( napr. RTV, AZTV, Radio Rebeca, STV BB, Radio Regina, Novy Zurnal vpred, Smer magazin... ) a oni sa uz o patricnu reklamu postaraju.
S pozdravom
Ľudia, ktorí chceli dnes cestovať spojom L34/734 smer Podlavice mali minimálne zo zastávky Nám. slobody smolu (a logicky i na ďalších zastávkach), keďže vozidlo už s 5 min. meškaním pri tejto zastávke ani len nepribrzdilo a nie aby ešte aj zastalo a pribralo ďalších cestujúcich na prepravu. Znova ďalší prípad, kedy by sa potenciálni cestujúci našli, ale prepravovať ich dopravca asi ďalej nebude až do vtedy, kým ich neodradí cestovať MHD úplne (ale určite tomu výrazne napomôže od 1.1.2005 fiškálna decentralizácia).
LUK kedže mail mi strašne blbne a nedá sa mi ti odpovedať na položenú otazku cez mail, tak ti musím takto. Pýtal si sa ma či pracujem na Dopravnóm Inšpektoráte. Nie iba si chodím privyrábať prihlasovaním nových vozidiel, ale som tam skoro každý den tak mám inforácie. Ak by si niečo na túto temu spž potreboval napíš sem do fóra.
Reply on: Matej #4685:
Podla mna ak by chceli natahat troleje cez park tak by tam museli rozsirit cestu vyriesit krizovatku a odstranit ten stanok co tam je na 2 veci.
Reply on: Majkl #4687:
ano, bol som v nedelu a pondelok....pofotil som vsetky uviaznute elektricky a aj pozemnu lanovku. update budem robit az koncom tyzdna, ked budem mat fotky, tak kludne posli nieco.
TeBeCe: si bol v Tatrách? Aj ja som bol, takže by sme mohli zbúchať nejaký spoločný fotoupdate. Ak nemáš nič proti, pošlem Ti fotky a popisy k nim.
Reply on: Matej #4685:
riesit Podlavice samostatne nema vyznam. Az v nadvaznosti na dalsie trate.
zamyslali ste sa uz nad zatrolejovanim Podlavic? z Tajovskeho, SOUS ako L10. Popripade by to mohli potiahnut uz z Hustaku okolo Parku.
Reply on: Papyr #4658:
Ja som mal na mysli uz len nove EC a porovnanie sucasnych okresov PO a BB! PO bol vzdy od 1997 vo vedeni az do roku 2002 kedy nas postupne BB predbehla ale teraz sa to zase zacina uberat sparvnym tempom a smerom 🙂
TeBeCe: Xcem! Šak je kočka?:-) Ona s ním chodí stabilne.
Reply on: TeBeCe #4681:
mam aj foto keby dakto chcel 🙂
Reply on: LUK #4035:
jeeej, co som vcera videl v Smokovci...maly brezniansky mercedes vario na tejto linke, na boku mal napis SKI BUS Tale....ale uplny sok nastal ked som videl vodica - taka mlada celkom pekna zena tam sedela za volantom ?
#4673: zlte svetielka ma len 1529. Moze to byt niektory bratislavskych (6611?, lenze ta seria ma tiche napravy). V noci sa testuju GOcky, aj cudzie 600V.

Za rozmachom reklam je asi cena busboardov. CVR stoji radovo 100 tisic.

Majkl: myslim ze je o ono. Na troliku (6285?) je ta druha.
Spravil som kontrolný deň na stavbe:-) a zistil som, že cesta už je smerovo a výškovo upravená a čoskoro sa bude asfaltovať (aj v mieste otočky). Chodník popri ceste je takmer hotový. Vrchári zatiaľ asi čerpajú zaslúženú dovolenku.:-)
Reply on: LUK #4676:
Hlučný sa mi zdal byť ako ktorýkoľvek iný (okrem 1528, 1529), ale mal tiež tie svetielka. Ale v podstate je to vlastne jedno. Možno ho boli len vyvetrať ?
Reply on: PIT #4595:
Na doplnenie môjho príspevku z 26.11.:
1. opravujem dátum Št 24.11.2004 na Št 25.11.2004;
2. Pi 26.11.2004 Tulská II - L6/2243, odchod 22:33:14 cet, (VOZIDLO 1516) vytvorilo NOVÝ REKORD V SKOROM ODCHODE ZO ZASTÁVKY vzhľadom na platný CP - skôr o -10:46.
3. Odporúčam dopravcovi, aby voči vodičovi/om, ktorý viedol dráhové vozidlo v uvedenom čase počas troch po sebe nasledujúcich dňoch v predstihu o -7:40, -9:52 a -10:46, začal úplne seriózne konanie za viacnásobne opakované závažné porušenie pracovnej disciplíny, porušenie povinnosti vodiča podľa § 55 ods. 1 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z., ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh a svojím konaním i za spôsobenie porušenia povinností dopravcu podľa ďalších ustanovení všeobecne záväzných právnych predpisov uvedených v príspevku #4595.
4. Takýto prístup vodiča je skutočne extrémne nehorázny voči klientom svojho zamestnávateľa, ako i voči zamestnávateľovi samostnému.
5. Dúfam, že tento príspevok vezmete pán Ing. Snopko s plnou vážnosťou, pričom Vám plne garantujem, že časový údaj je skutočný a ak by to pre Vaše ďalšie konanie vo veci bolo nutné, napíšte mi na moju adresu a následne Vám sformulujem i oficiálnu sťažnosť. Tomu by som sa ale chcel v záujme Vašej spoločnosti vyhnúť, keďže by ste to aj oficiálne museli riešiť a zakaždým mi odpovedať. Takže opäť opakujem, berte moju iniciatívu za priateľskú pomoc, ale rovnako som ochotný Vám poskytnúť na požiadanie i oficiálne stanovisko. Prajem Vám veľa zdaru a urobte s tými nešťastníkmi rázne poriadok. Ďakujem za všetkých.
Reply on: PIT #4673:
No o tom môžme len špekulovať. Ale skromne si myslím, že rozdiel v hlučnosti 1528+1529 od ostatných vozov je natoľko veľký, že sa dá určiť, či to boli tieto, alebo nie.
Reply on: PIT #4674:
KONEČNE sa ku mne niekto pridal! Ja na to upozorňujem, odkedy sa tam toto vozidlo objavuje! Na L1 nemajú sóla čo hľadať!!! A špeciálne na tomto poradí NIKDY!!! Veď tento voz robí ráno posilovku na L3 a celé doobedie musí zvládať nápory do nemocnice! Dať sólo na L1 je vrchol nezáujmu o cestujúceho!!! Nech mi nikto nehovorí, že sa do takej triviálnej veci nerozumieme! Bože! Máme sóla a nevieme, čo s nimi, tak ich skúšame raz tam, raz inde, veď čo, substrát to vydrží!?! A keď nie, tak sa nemal pchať do našich krásnych trolejbusíkov!
Júj, zasa som sa zbytočne rozčúlil... ?
Reply on: LUK #4670:
Práve tento Tvoj príspevok mi opäť ubral nadšenie (a to ešte uvidíš, čo mám pripravené ďalej). Áno je to práve vozidlo 1006 na L1. Dnes som s ním išiel z Nám. L. Svobodu na spoji L1/1153. Už keď prišlo z centra, bolo mi strašne smutno, keď som videl to množstvo ľudí, ktoré ho plánovalo využiť. A aj sa tak stalo. Už z východzej zastávky išlo vpodstate plné. Pár ľudí ešte nastúpilo na nasledujúcich troch zastávkach, ale to najlepšie prišlo pri Úsvite. Vodič zastal celou dĺžkou vozidla za označníkom zastávky, čo bolo všetkým čudné, ale ešte viac sa čudovali, keď zrazu zavrel dvere a odišiel. Takže zhruba 10-15 ľudí, ktorí chceli nastúpiť mali opäť smolu bez boja.
Pokúste sa mi niekto vysvetliť, ako je možné poslať na L1 kedykoľvek v deň pracovný v čase medzi 7 a 16 hodinou sólo vozidlo? Opäť sa vraciame k prípadom, kedy je potenciálny záujem na prepravu, ale dopravca ho ignoruje a urobí všetko preto, aby ľudí neodviezol.
Dnes v noci zhruba o 0:20 išiel cez Tulskú nejaký kĺbový TBUS. Na bokoch mal také oranžové svetielka, ako majú 1528, 1529, ale aj tak som mal pocit, že to nie je ani jeden z nich. Žeby sme tu mali nejaký nový alebo to bol práve jeden z tých dvoch a nestihol som si to v krátkosti a prítmí všimnúť? Nie som si vôbec istý.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.