Ja som si to prečítal a odpoveď sa mi zdala byť rovnaká ako otázka.
Z hľadiska rozloženia dopytu do viacerých dní je to Jednoznačne vymyslené lepšie ako v lete, pričom predpokladám vzhľadom na výrazne horšie počasie ako v lete aj nižší záujem, čiže by to vo výsledku malo byť menej poznačené pretlakom vo vozňoch.
Krok za krokom...pomalým ? Level 2 je na 3 dni (predpokladá sa rozloženie) a je to skôr iniciatíva obch.reťazca. Ale darmo, Bratislava na hranici, všetky cesty z najväčšieho mesta musia začínať líniovo na jeden smer (zvyšok SR ?) a naspäť opačne, viď stádovitosť všetci do Tatier a potom to tak dopadne, smejem sa dodnes ?
Keby ste sa uracili precitat si odpoved tak sa nemusite pridavat k otazke
Celkovo mam lidlenky za zly produkt. Natlaci ludi do vlakov, ktore su potom ale preplnene a pre ZSSK vznika v podstate negativny image. Osobne by som okrem zakladneho cestovneho rad videl cenovu politiku zhruba nasledovnu:
- V regionalnej doprave z dlhodobeho pohladu orientacia na IDS produkty, zatial kym tie IDS nefunguju tak pre pravidelnych zakaznikov silne tlacenie casovych listkov (ale aj "flexibilnejsich" produktov, typu vyhodny listok na napr. 10 jazd na danej trase pocas 30 dni)
- V dialkovej doprave pre existujucich zakaznikov ponuky typu SporoTiket CD, cize vyhodne cestovne pri kupe vopred, avsak viazane na konkretny vlak a obmedzena refundovatelnost (v zasade to co maju aerolinky. Lacne, nerefundovatelne, skor zakupene, alebo standardne cestovne, refundovatelne, kupene kedykolvek), mozno tiez nieco vernostne. Pre ziskanie novych zakaznikov bud vyhodne ponuky na soboty, pripadne sviatky v strede tyzdna (vseobecne slabsi den) ci uz sietovo, alebo do turisticky zaujimavych miest. Na nalakanie obchodnych cestujucich zas vymysliet nejaky produkt ktory sa da kupit aj last minute, nie je na cenu orientovany a dajme tomu ze by sa miestenky k tymto produktom prednostne davali do toho lepsieho (kedze ide o lepsie platiacu klientelu).
ZSSK v spolupráci s firmou LIDL SR v.o.s., pripravila spoločnú zákaznícku ponuku - jednodňový neprenosný sieťový cestovný lístok "VLAK A LIDL" a "VLAK A LIDL REGIO".
Cena:
Vlak a Lidl: 6,99 EUR
Vlak a Lidl Regio: 1,99 EUR ?
VLAK A LIDL je jednodňový neprenosný sieťový cestovný lístok pre jednu osobu platný v 2.vozňovej triede na neobmedzený počet ciest pre všetky vekové kategórie cestujúcich vo všetkých vlakoch osobnej dopravy (IC a EC príplatky je treba dokupovať) na tratiach ŽSR, TEŽ, OŽ, TREŽ. Doplatok do 1.triedy je možný podľa PP ZSSK.
VLAK A LIDL REGIO je jednodňový neprenosný sieťový lístok pre jednu osobu platný v 2.vozňovej triede na neobmedzený počet ciest pre všetky vekové kategórie cestujúcich len vo vlakoch kategórie osobný vlak na tratiach ŽSR, TEŽ, OŽ, TREŽ. Doplatok do 1.triedy je možný podľa PP ZSSK.
Nákup dokladu je možný od 31.10 do 14.11.2011
Platnosť ponuky je jeden z nasledujúcich dní podľa výberu cestujúceho:
17.11.2011 od 00:00 do 24.00 hodiny,
18.11.2011 od 00:00 do 24.00 hodiny,
19.11.2011 od 00:00 do 24:00 hodiny ?
"Minibus 102 veľmi chýba. Tak zmeňte trasu 34 alebo 35 alebo 36, nech idú cez nemocnicu. Hlavne o 5.30 a 6.30 hod. a 17.30 aj 18.30 hod.
Autobus č. 32 by mohol premávať celý deň nie len ráno trošku a poobede trošku. A ten čas odchodu 7.25 hod. by bolo veľmi dobre posunúť na 7.15 hod. aby deti stihli začiatok vyučovania."
Ono s tou nemocnicou aj chápem, že je problém v tomto období. Spodná zastávka "Tajovského pod nemocnicou" (L27,32,34,35,36, 601462) je teraz zasiahnutá výstavbou chodníka do Podlavíc (stavba niky, osvetlenia, zhromaždisko zámkovej dlažby, priekopa). No a nemocnica samotná sa rekonštruuje, čo obmedzuje, resp. znemožňuje (úplne vylučuje) plynulý prechod spodnou bránou. V minulosti pri pripomienkach občanov o príp. zmene trasy minibusu (napr. Pestovateľskou) si pamätám, že trasa L102 bola vlastne v tejto variante cez Jedľovú ponechaná s odôvodnením pre jedinečne odlišnú cieľovú zastávku "Roos.nem.", no zrazu pri rušení už stačí Mestu aj spodná zastávka
No ak L32. Viem si predstaviť aj iné časové polohy (Radvaň-UMB). No v tomto prípade za súčasného trasovania by to ani nešlo posunúť na 7:15 (predchádzajúci príchod z Iliaša 7:20) a spoj pravdepodobne čaká prípoje na Zvolenskú cestu z obcí Riečka, Kordíky (7:25c), Králiky (tie prídu trošku neskôr, prestup napr. z SOU) zachádzajúce v školský rok cez Gaštanovú ? Týmto trasovaním by sa ZŠ na Fončorde, či v Radvani mali stíhať na 8:00 (alebo začína nejaká vyučko aj skôr ), len nebude splnená podmienka o pripravenosti na vyučko s predstihom poctivo v lavici 7:45 ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike