Reply on: brefos #44839:
zjavne išlo o linku Moravčíka, kde výmena voza je nutnosť, kedže nemá inú šancu dostať sa do "garáže"...Re #44838: už sa z toho jednocentu robí zbytočná hystéria... a aj dnes som videl v jednom z vozov oznam o zmene výšky cestovného, stačí sa snažiť vnímať svoje okolie... Alebo má primátor navštíviť každého dôchodcu v okrese (kraji, štáte) osobne, aby mu zvestoval zmeny v bystrickej MHD?
RE #44831 tomas.teicher: žiaľ oznamy umiestnené na špagáte na označníku majú trvácnosť v rádoch hodín až minút, keďže dnes si ľudia nevážia ničoho a potešenie im robí ničenie... Keby sa výluky vedeli plánovať s normálnym predstihom, tak by som si vedel predstaviť informovanosť napríklad v kooperácii s miestnymi tlačenými periodikami. Aj tak je otázna účinnosť, kedže ľudia zásadne nečítajú a prah ich rozlišovacej schopnosti končí u čísla linky...
PIT
Z uvedeného je zrejmé, že pokuta 40 € by bola v rozpore s prepravnými poriadkami oboch dopravcov, avšak v prípade , že by sa jednalo o cestujúceho vo vozidle SAD ZV, môže byť len rád, že dopravca mu dá pokutu nižšiu.
Dopravcovia zvyknú výšku pokuty ešte interne diferencovať pod úrovňou maximálne stanovenej výšky v závislosti napr. od času zaplatenia, t. j. napr. pri jej zaplatení na mieste je najnižšia a postupne sa s časom zaplatenia, ktorý uplynie od tarifného priestupku zvyšuje. V prípade BB však takéto pravidlá zverejnené nie sú a to aj z dôvodu, že ani jeden z dopravcov nemá vôbec, resp. riadne spracovanú tarifu obsahujúcu výšku všetkých úhrad a poplatkov, ktoré sú voči cestujúcim uplatňované v súvislosti s poskytovaním služieb.