Kami, Moky: Nová schéma videná aj vo výveske na Železničnej stanici, oceňujem že sa myslelo aj na takéto "detaily".
Dnes som bol teda vyskúšať nový trolejbus. V podstate nemám námietky, tichý chod, príjemná jazda. Pokladňa namontovaná aj pri 3. dverách (avšak prelepená - mimo prevádzky).
Zajtra idem konecne do BB, urcite sa preveziem novymi trolikmi. Po navrate dufam, ze budem mat dost informacii na vycistenie evidencneho stavu vozidiel.
No, tak som strašne zvedavý, že ako obstoja nové "trolejbusy" od Škody/SOR v BB ako náhrada za 15Tr. Dúfam, že nenájdu predstavení gule na to, že budú ľudí opíjať rožkom nejakými číslami o kapacite 100 ľudí ako to býva dobrým zvykom na Slovensku.
SAD Zvolen má už na svojej stránke pekne uvedené všetky cestovné poriadky MHD BB postupne od 1 po 101, bez ohľadu na dopravcu. Konečne si cestujúci nájde prehľadne všetky linkové CP na jednom mieste (kompletné zastávkové CP zase ponúka DPM BB na svojej stránke už dlhšiu dobu). http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_11/index.htm
- toho Horehronca sa spomínané obmedzenie týka len v úseku BB - KE a späť. Inak v smere do BB bude mať ako R 371 Horehronec východziu stanicu Břeclav.
- Ex Hron je vedený ako vlak IC
- na trati 150 je uvádzaný nový pár vlakov medzi BB a BA - R 838/839, avšak na trati 170 R 838 nie je, kým 839 áno, no majú v tom hokej...
- situáciu ako nevyužívať vlaky vyrobili na trati BB - BR v pracovné dni, kde vo štvrtok ide vlak 8:37 a potom až 14:21 (v pondelok - streda ide aj o 10:32 a v piatok Horehronec o 10:15)
- posledný vlak v úseku Červená Skala - Brezno by mal ísť vo štvrtok o 12:51 (pondelok - streda dokonca ešte jeden navyše o 16:17)
- v pracovné dni v úseku BR - BB ide vo štvrtok vlak 15:53 a potom 19:14 (pondelok - streda dokonca navyše o 17:14, v piatok Horehronec o 18:03)
- celé je to od veci - každý deň to pomaly ide nejako inak >> znova len jednoznačne cesta, ako zrušiť železnicu pre jej nemožnosť použitia a aj následného nevyužívania
- našiel som aj poznámky, ktoré boli uvedené pod jednou tabuľkou a mali dve rôzne vysvetlenia...
Súhlasím s tým "prázdnym dojmom", pretože keď by človek chcel niekam ísť vlakom, tak sa už nikam ani nedostane, nieto ešte že by sa tam potreboval dostať aspoň približne v nejakú časť dňa.
Aj keď teraz je horúca téma - trolejbusy a zmena CP, tak trocha odbočím ku železnici. ZSSK zverejnila návrh GVD 2012. Pokiaľ by to niekoho zaujímalo, tak podľa návrhu:
- R Horehronec vedený už iba v piatok, sobotu a nedeľu
- Ex Detvan prekategorizovaný na EC
- EX Leoš Janáček nahradený Zr Gader (Zvolen - Žilina)
- stále nepochopím, dokedy budú ŽSR uvádzať už dávno zrušenú zastávku "Budča", po ktorej už niet ani stopy - podobne platí aj pre zastávku Ľubietová
- inak ten CP 2012 pôsobí na mňa dosť prázdnym dojmom, asi to bude tým, že stále mám zafixovaný GVD z 90. rokoch, ktorý vyzeral celkom odlišne... ?
Úplne posledný spoj linky č. 102 pred malou chvíľou opustil zastávku Garbanka, ktorá v tejto chvíli odchádza do bohatej histórie. Pripomeňme, že zastávka Garbanka bola v prevádzke od 12. apríla 2008 do 30. júna 2011.
? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB-Schuhu
http://web.sadzv.sk/pages/mhd_bb_11/index.htm