Reply on: S499.1023 #42862:
Neviem, v čom mu to akože malo zobrať nadhľad. Len napísal poznámku smerom k jednoznačnému stavu, že keď debilná SAD ZV dotiahla do BB ďalší zo "zlepšovákov" predaja čohokoľvek za akýchkoľvek podmienok u vodiča, čo sa následne muselo aplikovať v celej sieti, tak potom je dôsledkom to, že ľudia svojím uvažovaním a spôsobom realizácie "nakupovania" vo vozidlách zbytočne zdržiavajú a znižujú cestovnú rýchlosť. A je úplne jedno, že podľa zákona je možné platiť tým, či oným - však aké IQ potrebuje človek mať, aby mu bolo jasné, že sa nemôže rozčulovať, keď chce zaplatiť napr. 0,60 € nominálom napr. 100 eur na prvom spoji a pod. Keby radšej fungovali predplatné časové lístky v celej sieti, ktoré by sa nabíjali výlučne tak ako teraz na predajnom mieste dopravcu a nikto by nemohol nabíjať kredit na ČK s vkladom napr. pod 4 eurá (teda aby si nanabíjal kredit napr. dva ryzy za týždeň).
.. A prosimta prestan riešit blavu v sekcii BB trošku odveci nie ?.
wizard112
K tvojim zdôvodneniam predčasného odchodu, ako napr. v príspevku #42846 - ak sa takáto situácia vyskytuje, potom je to chyba autora CP, ktorý absolútne nezohľadnil prevádzkové pomery na linke, ale zároveň to nedáva právo vodičovi nedodržiavať CP.
A pochop aj rozdiel medzi náskokom a meškaním - kým to prvé je v civilizovanej prevádzke neprípustné a za porušenie sú vodiči sankcionovaní, meškanie, pokiaľ za to môžu objektívne dôvody, je akceptovateľné. Naopak to ale rozhodne neplatí, ako sa to tu snažíš vykresliť a ako si to vysvetľujú možno aj vodiči.
Re #42835 kallokallo1: Ako je systém nastavený, tak ho cestujúci využívajú, tak čo sa čuduješ? Kde si môže cestujúci, ktorý nemá ČK, zakúpiť lístok? Len u vodiča. Aj nabíjanie ČK u vodiča a najlepšie za 2€, považujem za nezmysel. Celkom by ma zaujímalo, aký dopad na zrýchlenie vybavovania cestujúcich bude mať zavedenie nástupu všetkými dverami po dodaní nových trolejbusov (ak to ešte platí). Dnes nie výnimkou stav, že kým pri vodičovi si cestujúci dobíjajú ČK za 2€, pri ďalších dverách už nikto nenastupuje - čiže aj po zavedení nástupu všetkými dverami ma bude limitovať čas vybavenia pri vodičovi. Alebo sa robil prieskum a tento argument je nepravdivý?