Reply on: S499.1023 #42862:
Neviem, v čom mu to akože malo zobrať nadhľad. Len napísal poznámku smerom k jednoznačnému stavu, že keď debilná SAD ZV dotiahla do BB ďalší zo "zlepšovákov" predaja čohokoľvek za akýchkoľvek podmienok u vodiča, čo sa následne muselo aplikovať v celej sieti, tak potom je dôsledkom to, že ľudia svojím uvažovaním a spôsobom realizácie "nakupovania" vo vozidlách zbytočne zdržiavajú a znižujú cestovnú rýchlosť. A je úplne jedno, že podľa zákona je možné platiť tým, či oným - však aké IQ potrebuje človek mať, aby mu bolo jasné, že sa nemôže rozčulovať, keď chce zaplatiť napr. 0,60 € nominálom napr. 100 eur na prvom spoji a pod. Keby radšej fungovali predplatné časové lístky v celej sieti, ktoré by sa nabíjali výlučne tak ako teraz na predajnom mieste dopravcu a nikto by nemohol nabíjať kredit na ČK s vkladom napr. pod 4 eurá (teda aby si nanabíjal kredit napr. dva ryzy za týždeň).
.. A prosimta prestan riešit blavu v sekcii BB trošku odveci nie ?.
PIT
Re #42846 Spirito: "tak to je už o vodičovy mudry vodič pride skor na nastavku kde je nastupuje minimum ludi aby prišiel skor na zastavku kde nastupuje vela ludi stym aby nazbieral menšie meškania..." - tak toto je absolútne zlé uvažovanie a je neprípustné, aby niečo také existovalo v praxi. V prípade takéhoto stavu je úplne zrejmé, že CP vypracoval obdobný magor, ako to robí v SAD ZV, ktorý v živote nevidel vyhlášku, ktorá mu jasne vysvetľuje zásady pre stanovovanie cestovného času medzi zastávkami pri zostavovaní CP (§ 10 ods. 4 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z.) - a to roky nie sú schopní tí babráci intergalaktickí zmeniť, ale len stále kvákajú, akí sú skvelí a podľa akých neskutočne skvelých optimalizačných štúdií k niečomu došli a... v praxi NIČ, resp. ešte horšie. Tak ako to tu bolo uvedené, časy v CP sú záväzné už vzhľadom na definíciu pravidelnej autobusovej dopravy (§ 6 ods. 1 zákona NR SR č. 168/1996 Z. z.) a aj nakoľko dopravca má zo zákona prepravnú povinnosť. Samozrejmé je, že meškania môžu byť objektívne vzhľadom na okamžité mimoriadne prevádzkové pomery na cestách, počte cestujúcich, či iné prevádzkovo-technologické mimoriadnosti, avšak predčasný odchod nie je opodstatnený a povolený NIKDY, nakoľko neexistuje dôvod pre ktorý by mohol vzniknúť a to aj vzhľadom na spomínanú prepravnú povinnosť dopravcu (§ 8 ods. 2 zákona NR SR č. 168/1996 Z. z.).