netrepem blbosti a spiritus nerobi zo seba tlcika. To ty ? napr. v BA, autobus zatvori dvere ze ide odist vtom dobehne cestujuci mackne button a dvere sa otvoria. Nemam pocit zeby to bolo na zaklade podnetu sofera.
Mozno sa to da nastavit a ked ano tak zvolencania to odstavia, to je mi jedno, kedze zvolenska mhd mi je ukradnuta.
Predpokladám že sú to peniaze na úniou predpísaný 35-hodinový kurz na získanie "Kvalifikačnej karty vodiča osobnej dopravy". Keby na ne DP nedostal dotáciu, musel by ich zamestnancom buď hradiť z vlastného rozpočtu alebo by si ho vodiči platili z vlastného vrecka. Tak ako tak, do roku 2012 je tá karta pre vodičov profesionálov povinná. A podotýkam, že noví vodiči musia absolvovať kurz v dĺžke 240 alebo 280 hodín...
Holt trikrát hurá bruselským byrokratom.
No, je tam spomínaná aj MHD, a mimo iné sa tam píše (citácia): "Dopravný podnik získal z eurofondov 7,802 milióna eur na nákup trolejbusov a vyše 800-tisíc eur na vzdelávanie zamestnancov." ? ? To čo akože má byť tých 800 tisíc € na vzdelávanie zamestnancov..? ? To čo a koho za toľké peniaze akože "vzdelávali"..? ?
No a ešte ďaľšia, nateraz posledná otázka. ? Ako je to s klimatizáciou trolejbusov určených pre BB, budú mať aj pre cestujúcich, alebo iba prew vodiča? V tom popise http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea sa píše, že trolejbusy budú mať klimatizáciu (citácia): "Trolejbusy pro Banskou Bystricu jsou také vybaveny klimatizací. Klimatizace je krom nátěru hlavní rozeznávací znamení vozů 30 Tr pro B. Bystricu od prototypu SOR CITY TNB 12."
Na streche testovaného trolejbusu sice vidno "škatulu" chladiacej jednotky Bycool R-evolution, ale zdá sa mi, že tá je určená len pre kabínu vodiča a nie pre celý trolejbus.. ?
A aby tých otázok nebolo "málo", tak pridám ešte dve. ?
V popise k trolejbusom Škoda 30 Tr SOR sa píše (citácia): "Zajímavostí těchto vozů je absence informačního systému ( např. Buse, Em-test ). Možností je několik : buď bude informační systém dodán později nebo inf. systém chybí pouze u prototypu a vyloučené není ani to, že vozy budou cedulové, ikdyž by to bylo poněkud zvláštní. "
A tak je tu namieste otázka, budú sa informačné panely montovať až dodatočne..? Alebo nie sú len na tom prototypovo m kuse čo testujú v uliciach Plzne, a v dodávke budú..? Ešte je ďaľšia možnosť, že nie sú súčasťou dodávky a namontuje si ich až DPMBB. ? Úplne najhorší variant by bol použiť iba tabule ako ich máme doteraz na väčšine vozidiel. ?
Toto je zaujímavá informácia ? http://ekonomika.sme.sk/c/5663932/uhlie-a-plyn-na-teplo-pre-domacnosti-sa-zdani.html ?
Úryvok z uvedeného článku: "Novela súčasne vypúšťa aj daňové zvýhodnenie na zemný plyn (CNG) určený na použitie ako pohonná látka, a to z dôvodu odporúčaní Európskej komisie."
To by asi znamenalo, že ekonomická výhoda CNG busov nebude až tak markantná ako doteraz, ostane už iba ekologická.
No, tak teraz neviem a dostali ste aj mňa do pomykova s tou povinnosťou vodiča v bystrickej NHD otvárať dvere.. ? Ale ak si dobre pamätám, tak aj tu na fóre bola svojho času ohľadne toho rozpútaná celkom "slušná výmena názorov".
Samozrejme, že tie tlačítka majú zmysel tam kde sú na to zvyknutí ich využívať, je to bežné všade a preto sa tie komponenty vlastne aj montujú na dvere. ?
tak a teraz trepeš ty ked vodič zatvori dvere vbehne do toho cestujuci tak sa automaticky otvoria proti voli vodiča... Nepi tolko bude to to mysliet lepšie a dopytove otvaranie hm ?.. to iste dvere sa otvoria same
Vieš o tom, že tvrdíš nezmysly? Dvere sa neotvoria proti vodičovej voli a otváranie všetkých dverí nemá zmysel. Mmch., skutočne máte v prepravnom poriadku ustanovenie, že vodič musí na každej zastávke otvoriť všetky dvere?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mirkobb