Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: expresbb #40364:
Len spomeniem to, že napríklad sa obnovila aj lokálka na Muráň( aj keď to veľmi často nejazdí), aj PD-Nitrianske Pravno. Tak si myslím že trasa na Krupinu je tiež zaujímavá, aj keď sa tu spomínalo že to je drahé. Tiež si myslím z môjho pohľadu že človek z Krupiny do ZV pôjde skôr vlakom hlavne preto že pre neho je to o čosi lacnejšie, keďže pre chudobnejšieho Krupinčana je dobrých aj 10 centov na jednej jazde. Ja to poznám z vlastnej skúsenosti. Tak ma tu nebičujte zase. ? Napríklad moja suseda jazdila do Vígľaša busom, ale akonáhle zistila že vlak je lacnejší o pár centov, tak presedlala na vlak. Bus sem tam meškal, aj kvôli nehodám na cestách a vlak je pohodlnejší a aj rýchlejší. ?
Reply on: kallokallo1 #40362:
Zaujímavá trasa, myslím že niečo na ten štýl by mohlo byť. Škoda len, že nemáme viac minibusov. Ale nevadí, môže byť aj klasický bus. Napokon, stále som zvedavý na organizáciu dopravy - čakal som že dnes sa už niečo dozviem, ale stále nič.

Tá koncepcia rozvoja minibusovej dopravy na roky 2010-2014 akože platí? Plánuje sa s prírastkom jedného minibusu tohto roku?
Reply on: S499.1023 #40349:
Keď už, tak už, čo potom taká TEŽ /Poprad - Tatry - Štrbské Pleso? 29km, 53t na jednotku a cena za DC 57,21€??? Po uznaní zľavy 15% je to 48,63€.
dajú sa niekde na nete nájsť vzoráky jednotlivých poradí ? alebo je to najtajnejšia utajenosť prevádzkovateľa ? Pokiaľ by som si to vyžiadal od dopravcu v zmysle zákona o slobodnom prístupe k informáciám myslíte si, že by som mal nejaký úspech ?
Re:Mirkobb
Stačila by aj jedna konečná tá pri starej nemocnici.A trasa by napríklad mohla byť-Ústav SCCH-Nám.slobody-cesta1/66-Bellušova-Mičinská Kazačok-Žel.stanica-ul.29.augusta-Partizánska cesta-Ústav SCCH ☺
Čo tak nakúpiť niečo takéto: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6470 Však nielen Rím, ale aj BB by sa mohla konečne zdvihnúť.

#40341 kvorka: Toto by zaujímalo aj mňa.
Reply on: mirkobb #40358:
Citelis 10,5M jazdi striedavo na L33+32. Strieda sa s velkou Karosou B952E a v tom je to zaujimave.
Reply on: mirkobb #40358:
Ja by som tam presmeroval 34 zo zeleznicnej stanice.
Reply on: BB-Schuhu #40357:
Uvažovať nad atkým niečím a aj niečo s tým urobiť by to malo hlavne mseto a ako objednávateľ VHD, ale či to bude a kto to bude realizovať je už otázne, DPM má ladom stojace autobusy ktoré by mohol využiť (alebo vláčik ?), zvolenčania by tam zas mohli prezentovať tú krátku 10 metrovú verziu plyňáku. Ozaj, v tejto súvislosti ma napadlo, kde je tento krátky bus nasadzovaný, na akú linku?
Reply on: mirkobb #40355:
Čítaš moje myšlienky, a to doslovne. Presne toto napadlo aj mňa. Vlastne v histórii je to poprvýkrát, čo bude táto oblasť dlhodobo bez MHD. Je tam dosť bytoviek (kde bývajú dôchodcovia), koncentruje sa tam zdravotníctvo - SSÚSCH, Zdravomed, stará nemocnica, tiež nový polyfunkčný dom Medokýš a myslím si že spojenie s MHD bude chýbať. Som preto zvedavý, či bude do tejto oblasti zavedená nejaká náhradná linka. A vôbec, či niekoho napadlo uvažovať týmto smerom.
Reply on: BB-Schuhu #40352:
No ešte že máme tie fotky na imhd. ? Veru myslel som, že ma nič z Bystrice neprekvapí, ale toto na tej B952 bolo fakt maso. ? A to v akom rozsahu bola tá reklama oficiálna? ?

Re #40353 brefos: Veru nechodí, ale dufájme že tam ako správna česká vesnica majú aj nejakú železnicu. ? Inak myslím, že ho položilo oteplenie, teda pevne dúfam.
Reply on: mirkobb #40354:
Ešte som zabudol, že potenciálynmi klientmi takej linky by určite boli ešte aj stavbári toho severného obchvatu, tých tam bude čochvíľa tiež neúrekom a z ubytovní sa tiež budú chcieť tam nejak dopraviť, a pešo šlapať do práce a aj z práce tiež nie je ktovie-čo.. Z toho zdravotníckeho personálu tiež nepoužívajú všetci auto na spôsob ako sa dostať do práce, takže suma sumárum by to DPMBB mohol s takou linkou aj skúsiť, busov na prepravu má dosť na dvore. ?
Reply on: LUK #40322:
Klienti zdravotníckych zariadení SSÚSCH a Zdravomed, taktiež ich personál a obyvatelia domov Cesta k nečmocnici a Petelenova budú "určite happy". ? Tak to asi vypadá na IAD, taxíky a "pešobus". Posledný spôsob odporúčam, srdiečkári ❤ si vyskúšajú do kopca kondičku a hneď budú mať lepšie EKG.. ?
Ale teraz už bez žartov, čo takto porozmýšlať tam nasadiť na tú dobu uzavierky tej cesty nejaké kyvadlo s konečnou pri vchode do SSÚSCH a tom novom polyfunčnom dome Medokýš? Možno by sa uživilo v nejakom rozumnom intervale, miesto na otáčanie krátkych vozov by sa tam tiež našlo, taktiež výstupná a nástupná zastávka tam existujú, no a ešte mu vymyslieť nejakú zmysluplnú opačnú konečnú a bolo by.. ?
Reply on: Bubak #40351:
Ktovie čo na to povedali babky a tetky, možno ho už zhodili. ? Tu je aj CP, veru veľa tam toho nejazdí http://portal.idos.cz/Data/pdf/L700913_091213_83836.pdf
Reply on: brefos #40344:
Ešte by sa k tej zastávke hodila ZV-361BI (pokiaľ si ešte pamätáte, tak pochopíte) ? ?
Reply on: brefos #40344:
Naozaj svetové! ? ?
Som zvedavý, kedy bude SAD ZV informovať o zmenách v MHD od 6.3.
Reply on: expresbb #40348:

Ad Re #40331: Všetky vlaky sólo? Okamžite ukončiť osobnú dopravu pre nemiestne plytvanie verejnými prostriedkami.
1) 1,59 EUR za vlkm = 31,8 EUR/vlak
2) 0,6695 EUR za tisíc hrtkm = 0,017407 EUR / vlak
3) 5,9135 EUR/vlak = 5,9135 EUR/vlak
Naftu zanedbávam, keďže spotreba šukafónie je podobná, ako spotreba autobusu.
Takže za jeden osobný vlak na trase 26 km dáme LEN za dopravnú cestu skoro 38 EUR, čiže cca. 1.136,- CZK. Trhová cena za jazdu kĺbového autobusu vrátane odpisov, nafty, dane, mýta podobných vecí a dokonca aj primeraného zisku prevádzkovateľa je niekde okolo 60,- SKK / km. Čiže len za dopravnú cestu zaplatíme skoro toľko, ako za autobus vrátane nafty, mýta, vodiča, zisku. Navyše už zaplatíme "len" odpisy HDV, rušňovodiča-federanta, naftu do motoráku...

Re #40332: Áno.

Re #40333: To si povedal ty.
Reply on: S499.1023 #40331:
HDV 812/26t.
Re #40332 S499.1023: Čiže asi 3 trate prichádzajú do úvahy. To rovno môžeme železnice ☠ .
Re #40333 S499.1023: Načo veď nám stačia autobusy. To máme ušetrených min 5 mld. skk, v euro je to 166 mil. €.
Re #40339 neoBB: Jedine s medzi pristátím na Sliači. 😛 Načo sa vlastne zbytočne rekonštruuje letisko? Keď tých ľudí môže odviesť autobus.
Reply on: zoZa #40340:
Ten obchvat je naplánovaný už viac ako 20 rokov a ide presne tak ako mal ísť z malími úpravami, lebo za tých 20 rokov sa to tu troška zmenilo

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.