Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #40341:
No tých dátumov "dokedy" bude 13 klbakov v BA bolo už viacero. Pôvodne do mája/júna 2009. Potom že do konca roku 2009. Aktuálne vraj do marca/apríla t. r. (Vždy sa to zázračne podarí rokovaním predĺžiť). Ide aj o to že DPB má objednaných 25 vozov mercedes capacity, ktoré keď dojdu bude môcť Bb karosy vrátiť.. avšak dodávka capacity mešká..
Reply on: kvorka #40341:
to už cenzúra nepustí trolejbus? no pekne ? ? - takže miesto tých bodiek bolo po slovensky trolleybus
Reply on: mirkobb #40338:
veď to už nedramatizujte. Ja som tiež za dokončenie D1, lebo konečne treba spojiť východ, stred aj západ. Potom samozrejme R1 a R2...ale nie všetko naraz, pokiaľ nie sú peniaze. Veď sa robí aj na severe aj na juhu. A to si musíme všetci priznať, že gordickým uzlom je práve Strečno: a to objektívne. Nikde inde nie je taká hustota dopravy na ceste I. triedy. Takže asi preto tá Žilina...hoci Chomu a ostatných tiež nemusím, a nejaká televízna diskusia asi tiež za nič v ich podaní nestála. ?

Chcem sa opýtať, dokedy budú v BA prenajaté kĺbové autobusy vo vlastníctve DPMBB a aká je výška ich nájmu. Potom ma zaujíma, aký zisk má DPMBB z toho neustáleho odťahovania áut - zdieracích 70€ musí za rok zarobiť na nový tro***us, ktorý však akosi stále nevidím. Vďaka. ? PS: alebo sa mám opýtať rovno podľa 211-tky?
mirkoBB:

Píšeš, že nechceš reagovať, ale zareagoval si. Aby bolo jasné, tak za nikoho nekopem a ani nepatrím do žiadnej družiny. Je mi jedno, či sa budú stavať komunikácie v okolí Žiliny, alebo nie. Nerozhodujem o tom a nie je ani v mojích silách to zmeniť. Len som chcel dať odkazy v zmysle, že je fajn aj keď intenzity podľa videa také aké sú, že majú bystričania dôvod na radosť, nakoľko sa tam stavia obchvat so 4-mi mimoúrovňovými križovatkami a 24-mi mostnými objektami. Ak chcete mať viac ciest, je treba viac lobovať, alebo potom treba vstúpiť do politiky.

JJ:

Prepáč, malo ma napadnúť, že fórum môžu čítať aj ľudia z hladových dolín a preto sa ospravedlňujem ak som sa týchto ľudí nejako dotkol. Pretože nie je na tom nič smiešné ak niekto žije v núdzi.
Spoločnost Orange Ways rokuje o zavedení novej linky na trase Budapest-Krakow z medzipristátim vo zvolene ?
Keď už sme už pri tej jednostranej preferencii severu a obzvlášť Žiliny a okolia, tak máme tu najčerstvejšie (a v pravidelných periódach sa objavujuce ?) mediálne masírovanie ostatného zvyšku slovenskej verejnosti o potrebe prioritnej výstavby diaľníc len a len v žilinskom regióne, a to z úst "osvedčenej žilinskej úderky" v zložení Palčák, Mišura, Choma v dnešnom regionálnom denníku na STV2, kde prví dvaja menovaní sa akože inak zmieňujú v reportáži iba o úsekoch pri ZA a apelujú hlavne iba na výstavbu pri Žiline, no a v následnej diskusii Choma to isté, zvyšku Slovenska sa venuje len okrajovo pri zmienke o úsekoch pri Trstenej a Hornej Štubni, a ešte napokon ale aj to iba v odpovedi na divácku otázku spomenul aj úsek pri Rimavskej Sobote, inak Žilina, Žilina a zas len Žilina.. Konieckoncom pozrite si to sami od minutáže 6:00 po minutáž 18:40 tej relácie. ?
http://stv.livetv.sk/tvarchive//video/video.html?video=50239
Reply on: zoZa #40334:
áno, zosmiešnil a strápnil si sa úplne dokonale - najmä tvojou "vtipnou" pripomienkou k hladovým dolinám.
Reply on: zoZa #40334:
Podľa Tvojho nicku je zrejme asi zjavné že odkiaľ pochádzaš a za koho "kopeš", vyplýva to nakoniec aj zo samotnej (mne sice ale nič nehovoriacej) "obhajoby" žilinských záujmov v Tvojom príspevku, že budeš asi zo ZA .. ? Takže vyhoviem Tvojej žiadosti a nebudem reagovať na to čo si tam popísal, bolo by to aj tak zbytočné, mám už podobné skúsenosti so "žilinskou družinou" z iných chatov a viem, že ste max. obrnení voči akýmkoľvek iným názorom než sú tie Vaše! Vlastne si to iba aj sám potvrdil, keď si sa istil na začiatku svojho príspevku žiadosťou, aby na Teba nikto nereagoval, pretože možno aj sám vieš že by to bolo aj tak zbytočné a takpovediac by to bolo iba "hádzanie hrachu na stenu".. ? Pozdravuj v Žiline. ?
Nastúpte prosím! Povozí vás ťava. Pripravte sa na násilie i sex
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6469 ?
Nereagujte prosím na tento príspevok, diki 🙂

1)
intenzita D1 vs R1:

http://www.youtube.com/watch?v=PcU6FRQBtdU

2)
useky R1 + severný obchvat BB dostal zelenú. Podľa článkov na www.trend.sk z minulého roka sa stavia na R1 systémom "nech to stojí, čo to stojí". Takže majú sa bystričania na čo tešiť.

http://www.youtube.com/watch?v=bQGznyueN50

3)
http://www.blizsienaokolo.com/ - ďakujem za link. Už dávno sme sa tak ja a mojí známi (ktorým som to rozposlal) nezasmiali 🙂. Ak máte ďalšie také vtipné odkazy na podobné stránky, dajte vedieť 🙂. V podstate bystričania sú chúďatá. Nemájú dialnicu, tak tam vznikajú hladové doliny a ľudia nemajú čo jesť. Naozaj smutné. Už viem prečo z týchto hladových dolín každý uteká a možno aj preto nemá BB už ani 80 tisíc obyvateľov ...

4)
Vážská cesta?.. to je asi niečo tak skutočne vážne myslené asi ako širokorozchodná trať cez Slovensko. Že sa ešte dnes nájde niekto, kto takýmto veciam verí...

5)
Aj obyvatelia Lúčenca, Veľkého Krtíša a ďalších miest na juhu Slovenska majú pravo na dialnicu. Nielen tí bystričania a zlí žilinčania, ktorí majú všetko a obyčajní ľudia v BB kraji hladujú. Veď sú to ľudia, ktorí by mali mať rovnaké práva ako všetci ostatní slováci. Bože môj, myslel tu niekto vôbec aj na ľudí? 🙂
Reply on: Robo #40330:
Železnicou z Nitry vzdušnou čiarou do BA by to bolo EŠTE rýchlejšie. Ale tak isto, ako nemáme trať vzdušnou čiarou, nemáme ani trať z Nitry do Šale. Najrozumnejšie pre NR je modernizovať trať z NR do Leopoldova.
Reply on: expresbb #40329:
Prečo výhradne všade ťahať len cestu? Asi preto, že železnica má význam len tam, kde odveziem aspoň desať nákladných vlakov denne a osobku v hodinovom takte s minimálne 250 osôb obsaditeľnosťou.
Reply on: expresbb #40329:
Prepáč, z titulu svojej práce ten vzorec naozaj mám. Samozrejme, že aj keď zanedbateľná, ale zložka hrtkm tam je.
Reply on: S499.1023 #40318:
Železnicou z NR cez Šaľu do BA by to bolo rýchlejšie než busom po D1/R1, tak preto asi, ale je faktom, že využitie v nákladnej preprave by toto spojenie nemalo. Čiže efekt zvýšenia mobility pracovnej sily. Navyše, ak by sa južný ťah modernizoval na 160 km/h.
Reply on: mirkobb #40310:
Ďakujem, tajomníčku nepotrebujem. Zatiaľ to stíham sám.
Re #40314 mirkobb: Nuž, mňa to tiež trápi
Re #40315 S499.1023: Tu je vzorec pre výpočet ceny za DC. http://www.zsr.sk/slovensky/zeleznicna-dopravna-cesta/marketing/cena-za-dopravnu-cestu/vnutrostatna-doprava.html?page_id=367. Pri osobných vlakoch je dôležitý prejdený km, nie záťaž. V xls je prepočítavacia tabuľka. Podľa teba by ako mala vyzerať železničná mapa slovenska?
Štúrovo - Kúty, Ba - Za - Ke, Za - Ča, Po - Ke? Nič viac?
Čo sa týka zab. zar. tak to by som nechal na porovnanie čo by sa tam viac hodilo.
Re #40316 irizar: Aha tak potom sa nesťažujme, že v BB kraji sú hladové doliny. Tak potom prečo stavajú rýchlostnú cestu na BB?
Re #40317 S499.1023: Na severe asi áno. Na juhu ani nie. Vďaka "modernej" železnici.
Re #40318 S499.1023: Prečo výhradne všade ťahať len cestu?
Re #40319 S499.1023: nuž, ja by som tiež rád vidieť také dačo s elektrickým prenosom výkonu. Aj keď radšej by som videl niečo nové. Keď už tak reko tak radšej 850/851 ako 810/011
Re #40320 S499.1023: Mosty, estakády, neviem či je to najlacnejšie. Tak zovnajme naše veľhory a kopce aby sa nemusel toľko stavať. Už sa teším na tie tuneli a mosty medzi Žilinou a Vrútkami.
Re #40325 S499.1023: Ľudia žijúci v BB kraji a na juhu BB kraja nemajú nárok na kvalitné spojenie na východ a západ? Lebo severom pôjde D1, modernizuje sa železnica.
Juh. Miestami dvojkoľajne občas rýchlejšie až cesta zo ZV pomaly bude ako tak rýchla Ale čo po Zvolen?
Re #40322 LUK: Som zvedavý, kedy tam niekoho zo stavbárov zabije. Behajú tam cez železnicu, ako keby tam ani nebola.
Re #40326 JJ: Vzhľadom na nedostatočnú infraštruktúru, NIKDY a to asi aj tí, čo sú tu, aby neodišli. Ale tak čo môžeme čakať.
Re #40327 S499.1023: Tak ale povedz, nie je to pravda? Neuprednostňuje sa sever pred juhom. Napriek tomu že juhu by to mohlo viac pomôcť? Či potom sa bude nadávať, že sever musí robiť na juh?
Reply on: LUK #40322:
Predpokladám, že táto uzávierka bude dlhodobá. V takom prípade dúfam, že dôjde aj k oficiálnej zmene CP tak ako tomu bolo pri výstavbe cesty v Sásovej v roku 1999.
Reply on: JJ #40326:
Podobne sa pred rokom 1993 nadávalo na Česko ? .
Reply on: S499.1023 #40325:
poviem Ti to rovno - všetky peniaze sa lejú de severu: modernizácia na železnici (či už vozidlový park alebo samotná infraštruktúra) - diaľnica - začíname znovu počúvať o važskej vodnej ceste.

Už roky sa o tom hovorí - južné Slovensko je dopláca na severný ťah celé desiatky rokov. Problém je v tom, že keď sa aj niečo ukončí na severe, zase sa nájde iný investičný projekt, ktorý dostane opäť raz prioritu pred juhom.
Reply on: JJ #40324:
S tým sa absolútne DÁ súhlasiť. Stačí sa pozrieť na mapu. A do iných regiónov sa drobné nelejú? R1 sa, aj keď pomaličky, nestavia? Bolo by lepšie tie obmedzené peniaze, čo sú rozdeliť medzi severný a stredný variant, aby nestálo ešte 15 rokov nič?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.