Reply on: Patrik72 #39618:
Jediný spôsob ako toto skončiť je podať toto všetko na súd iné riešenie nieje. Petícia za zachovanie nepomôže lebo oni budu robiť také veci že nebudú opravovať t-busy a tým sa občanom zhnusia a budú chcieť nápravu a to bude ich príležitosť aby ich vyradili úplne.
PIT
V súčasnosti sa nasadzovaním autobusov namiesto trolejbusov súčasne testuje aj reakcia ľudí, ktorí ako obyčajne kašlú na všetko a napokon sa stane prirodzeným to, že už trolejbus po ulici nejde, pričom však už následne nebude existovať žiadna alternatíva a SAD ZV dokončí svoj prerod k monopolu a jedinečný prístup k mestským zdrojom, kedy sa mesto stane plným rukojemníkom spoločnosti, ktorá sa už mestu v priebehu tých pár rokov opakovane vyhrážala vydieraním. To dokumentuje aj výhľad rozpočtu mesta na roky 2011 a 2012, kde sú naplánované NULOVÉ výdavky na položky minibusy a trolejbusy a všetky financie pripadnú SAD ZV, pričom na tie smiešne nízke jazdné výkony pri úbohej kvalite (akurát s novými autobusmi zaplatené obyvateľmi EÚ) budú dostávať v prepočte 80 mil. Sk!!!! V 2005 sa pritom narozprávalo, ako mesto ušetrí so SAD ZV – ušetrilo sa akurát tak na cestujúcich, ktorým pomaly doprava nejde žiadna a SAD ZV dostane namiesto 52 mil. Sk (čo mala SAD BBDS v roku 2004, z ktorých jej zostalo reálne v 2005 18 mil. Sk, keďže z fiktívnych 52 mil. Sk sa zakaždým každý rok zvyšok vrátil mestu ako nájom za mestské vozidlá používané dopravcom) až 80 mil. Sk. Však len zmena realizovaného jazdného výkonu sa z roku 2004 – 4,326 mil. km znížila v roku 2006 podľa výkazu predloženého SAD ZV na 3,082 mil. km pri vyše 19 mil. Sk strate ešte mimo zožratej dotácie). A kde sú tie reči o tom, že už bude dopravu robiť len DPMBB, o čom nám opäť klamali ešte aj v Radničným novinách tlačených za peniaze mesta, teda nás všetkých – prešlo pol roka a žiadna zmena (nieto ešte pozitívna), obdobne je to s nočnou dopravou – najprv s pompou SAD ZV prevádzkuje nezmyselne L97 + 98, potom ju pre svoju neschopnosť zruší, potom opäť obrovské reči, ako sa niečo vráti (tu by som sa z chuti zasmial nad vyjadreniami p. Baníka) a opäť zase len obrovské NIČ, ako vždy, keď sa začalo od plánovaného príchodu a prevzatia dopravy v BB zo strany SAD ZV niečo sľubovať...
Samé sľuby a pritom jediné, o čo tu ide, je naplniť niekomu vrecká a popritom zabezpečiť možnosť fungovať a priživovať sa na mestskom rozpočte pri poskytovaní úbohých služieb a pokračovaní totálnej degradácie dopravného systému v meste.
To fakt nechápeš, že tú trosku z DPMBB robia tí, ktorí ho chcú nahradiť a momentálne z jeho vnútra – predstavenstva a. s. priamo rozhodujú o tom, aby sa likvidoval sám? Traja páni zo SAD ZV + p. Němec dosadený primátorom, aby to zariadil za mesto a totálny trubiroh poslanec Baník, ktorý prezlečie vždy kabát podľa toho, ako sa mu dá zviditeľniť sa na verejnosti. Tak to si fakt totálne mimo a radšej by si mal byť ticho, ako robiť zo seba somára.
„Nevravím že SAD ZV robí najkvalitnejšiu dopravu, určite zďaleka nie je naj dopravca na Slovensku, ale pozri si čím disponuje SAD ZV a čím DPMBB !“
>> nielenže nerobí najkvalitnejšiu, robí veľmi úbohú dopravu na úrovni tých najhorších dopravcov na Slovensku a to nejdem spomínať civilizovaný svet za hranicami našej zločineckej reality.
„ A aka je kvalita cestovania u SAD ZV a u DPMBB, a ja nevravím o iných mestách, ja vravím o BB. A tak isto ekológia, o tej tiež nevravím.“
>> ako som napísal, o kvalite sa ani nedá hovoriť. Skutočnosť, že je doprava vykonávaná novými vozidlami ani zďaleka nedokumentuje pozitívnu kvalitu v plnej miere, je to len jedna zo zložiek – ale toto som hneď na začiatku roka 2010 vysvetľoval Dodariusovi, tak si to naštuduj, nebudem to opakovať. A to s tou ekológiou, to si už zaklincoval – fakt radšej prijmem tvoj návrh o tom, že už nebudeš vravieť.