Reply on: DADORIUS #39619:
Ale na to je potrebné sa najprv zbaviť tých, čo tomu bránia. Lenže keby tu niekto triezvo uvažoval natoľko, aby sa ich zbavil, tak by ani nemohlo prísť k tomu, aby sa sem dostali. Keby sa peniaze nepochopiteľne odovzdané SAD ZV za to, že ničila systém verejnej dopravy použil na investície do nových trolejbusov, už by to tu vyzeralo výrazne inak (už len tým, že by to tu nekazili a mohli sa uplatňovať pozitívne opatrenia k zvyšovaniu kvality tehnológie HOD v celej sieti). No a očakávať niečo pozitívne od týchto je úplne zbytočné, keďže ak je niekomu vlastná nekvalita, demagógia, zlodejina, neefektívnosť, neúčelnosť a úplná irelevancia napĺňania požiadaviek na zlepšovanie verejnoprospešnej služby, nemožno od neho očákavať, že si zrazu vstúpi do svedomia a bude konať dobro - opačne to ide, čo sa aj priamo dokázalo, keď vidíme, ako vyzerajú po štyroch rokoch sľuby v realite - hrôza.
PIT
>> ty si sa naozaj musel poriadne tresnúť do hlavy - na jednu stranu si presne pomenoval, ako to je a že mohlo byť dobre a lepšie a vzápätí sa vyjadríš, že podporuješ to zlé, ktoré priamo bráni tomu, aby sa to dobré mohlo rozvíjať. To je až choré – to fakt nedovidíš ďalej ako po svoj nos a navyše ani nie si už dlhodobo schopný spracovať informácie, ktoré neustále dostávaš na tácke, aby si to konečne pochopil?! Nechcem ťa urážať, ale takto to vyzerá, keď maloletí vypisujú a nevedia o čom píšu, keďže im súvislosti absolútne unikajú!
Áno, zo začiatku DPMBB vyzeral dobre (i keď podmienky pri začiatku boli viac ako choré), pretože napriek porušovaniu zákona zo strany ZVSK a paradoxnej neschopnosti mesta/vlastníka, sa podarilo vybojovať jeho existenciu a získať možnosť poskytovať výrazne lepšiu službu cestujúcim, ako kedykoľvek predtým (žiaľ tak nemohol na celom území mesta, keďže tu už bola rakovina SAD ZV), čo sa aj realizovalo. To, že už DPMBB nemôže pôsobiť v celom meste (teda ak neberiem do úvahy minibusy), je jedine tým, že primátor je jeden obrovský klamár a v skutočnosti z toho, čo pôvodne nasľuboval, akosi zišlo a všetko, čo sa za posledného 1,5 roka robí, je výlučne v prospech SAD ZV a jej záujmov – a to je výslovne všetko proti tomu, aby DPMBB mohol dobre fungovať a navyše je to plne zamerané na likvidáciu trolejbusovej dopravy, ktorá je od samotného začiatku jedinou podstatou, ktorá bráni SAD ZV v hladkom získaní všetkého, po čom túžila. V júli 2008 boli DPMBB nezákonným spôsobom odobraté už predtým vydané dopravné licencie na autobusové linky L10 – 13, od septembra 2008 si DPMBB nemôže spravovať ani EMtrest, teda o. i. ani len hlásenie zastávok, vzhľad CL, zadávanie CP a celý tarifný systém vôbec vrátane správy evidencie a rozdeľovania tržieb – všetko spravuje SAD ZV na výslovné nariadenie mesta proti vôli DPMBB pod vyhrážkami – keď nebudeš spokojný alebo nebudeš robiť čo treba, môže byť namiesto teba spokojný niekto iný. Ešte koncom júna 2009 sa opäť na externé nariadenie DPMBB musel zbaviť najnepohodlnejšej osoby (najaktívnejšieho interného podporovateľa a aj realizátora myšlienky kvalitného dopravcu – JJa + ďalšieho člena vedenia), čo bolo jednou z podmienok príchodu okupantov SAD ZV do DPMBB. Tí od júla 2009 boli fyzicky aj dosadení za väčšinu členov predstavenstva DPMBB, ktoré rozhoduje o všetkých ďalších nezmysloch proti DPMBB, ktoré od vtedy nasledovali – ako jednu z prvých vecí vypovedali nájomnú zmluvu umožňujúcu prevádzkovanie trolejbusovej dopravy a teraz (čomu ste sa ešte v lete smiali) sa úmyselne vytvára dojem a aj fyzický stav k tomu, aby trolejbusy boli neschopné prevádzky, resp. sa nerobí nič pre zlepšovaniu ich technického stavu a obnovu vozidlového parku – peniaze sa použili naopak na nákup autobusov so spaľovacími motormi na CNG namiesto na nákup nových trolejbusov/duobusov, teda primátorove klamstvo je do neba volajúce a SAD ZV získala DPMBB vlastne za facku, keďže sa ešte stihlo znížiť aj jeho základné imanie o 24 mil. Sk a predtým sa tolerovaním nezákonne vykonávanej dopravy na X-linkách tolerovalo vytváranie straty DPMBB.