Reply on: Mik 24 #38851:
Ano, predstav si ze existuju aj slusny vodici."Dodržíš BP a ďalší spoj pôjdeš mimo CP s meškaním alebo spoj vynecháš a napojíš sa až na ďalší, prípadne si skrátiš BP a pôjdeš podľa CP? Všetko je to porušenie predpisov." - Nie, porusenie predpisov by bolo iba ist bez BP (zakon je nadradeny predpisom dopravcu, pokial taketo nieco mate v predpise - ist aj za cenu zkratenia BP - mozete zamestnavatela zalovat). V civilizovanych prevadzkach sa to riesi tak ze vodic zavola na dispecing kde im oznami ze nestiha odchod kvoli BP, dispecing na ten spoj posle zalozak a vodic sa napoji na dalsie kolo.

kvorka
Dopravný podnik má od 12.11.2009 základné imanie 68.026 €, čo je cca 2.049.352 SKK. Pre porovnanie, do 11.1.2009 to bolo 34.692 € (čiže polovica) ale do 06.08.2009 to bolo až 24.780.000 SK!!!
Takže kapitálový vstup vo výške 49% je akýsi podozrivý, veď posty v predstavenstve sa menili v auguste pri dvadsaťpäťmiliónovom základnom imaní. Takže v súčasnosti sa javí, že zvýšiť ZI bolo možné hocijakou hlúposťou! Čo však pán primátor vravel ešte na jar? Určite nič o tom, že DPMBB pôjde zo základným imaním 20x dole, aby potom nejaký chytrák za dve konzervy zvýšil ZI o 49%. Toto už smrdí od hlavy až dole páni, takže si myslím, že už by sa mala do veci zapojiť aj prokuratúra. Niekto tu tuneluje majetok mesta!
Páni, to čo som hovoril pred pár dňami o pochybnostiach, sa do bodky splnilo!