Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mik 24 #38851:
Ano, predstav si ze existuju aj slusny vodici.

"Dodržíš BP a ďalší spoj pôjdeš mimo CP s meškaním alebo spoj vynecháš a napojíš sa až na ďalší, prípadne si skrátiš BP a pôjdeš podľa CP? Všetko je to porušenie predpisov." - Nie, porusenie predpisov by bolo iba ist bez BP (zakon je nadradeny predpisom dopravcu, pokial taketo nieco mate v predpise - ist aj za cenu zkratenia BP - mozete zamestnavatela zalovat). V civilizovanych prevadzkach sa to riesi tak ze vodic zavola na dispecing kde im oznami ze nestiha odchod kvoli BP, dispecing na ten spoj posle zalozak a vodic sa napoji na dalsie kolo.
Reply on: VLK #38833:
Ty akože tiež vodič, čo máš už niečo odjazdené. Chceš tvrdiť, že si vždy a kedykoľvek zastal na zastávke aj keď nik nechcel vystupovať alebo bola zastávka prázdna? ? Tak to tvoji cestujúci musia byť veľmi šťastní, hlavne v zime. Keď prídeš na zastávku, zastaneš, otvoríš im dvere, pár sekúnd počkáš či náhodou niekto nezodvihne svoj zadoček a nezmyslí si vystúpiť, ak nie tak dvere zavrieš a potom im zase vypustíš teplo z voza na druhej zastávke? ? Musia mať z teba radosť a hlavne ak náhodou máš meškanie 5 - 10 minút spôsobené premávkou na cestách! Ešte mi prosím ťa vysvetli, keď už tak dodržiavaš predpisy ako vyriešiš nasledujúcu vec:
Máš po trase meškanie trebárs 10 minút. Stojíš na všetkých zastávkach a na konečnú prídeš z meškaním 10 - 15 minút. Po tomto spoji ti nasleduje BP 30minútová. Odchod na ďalší spoj máš trebárs 10.15 ale pri dodržaní BP by si mal ísť až 10.30, Dodržíš BP a ďalší spoj pôjdeš mimo CP s meškaním alebo spoj vynecháš a napojíš sa až na ďalší, prípadne si skrátiš BP a pôjdeš podľa CP? Všetko je to porušenie predpisov. tak ešte stále mi chceš tvrdiť, že si taký dokonalý? Alebo u teba funguje všetko tak že takéto niečo sa ti nemôže stať? Nejaký ten predpis musíš niekedy porušiť ale tak aby si neohrozil bezpečnosť seba a cestujúcich!
A máme to to: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=7273&SID=3&P=0
Dopravný podnik má od 12.11.2009 základné imanie 68.026 €, čo je cca 2.049.352 SKK. Pre porovnanie, do 11.1.2009 to bolo 34.692 € (čiže polovica) ale do 06.08.2009 to bolo až 24.780.000 SK!!!

Takže kapitálový vstup vo výške 49% je akýsi podozrivý, veď posty v predstavenstve sa menili v auguste pri dvadsaťpäťmiliónovom základnom imaní. Takže v súčasnosti sa javí, že zvýšiť ZI bolo možné hocijakou hlúposťou! Čo však pán primátor vravel ešte na jar? Určite nič o tom, že DPMBB pôjde zo základným imaním 20x dole, aby potom nejaký chytrák za dve konzervy zvýšil ZI o 49%. Toto už smrdí od hlavy až dole páni, takže si myslím, že už by sa mala do veci zapojiť aj prokuratúra. Niekto tu tuneluje majetok mesta!

Páni, to čo som hovoril pred pár dňami o pochybnostiach, sa do bodky splnilo!
Upozornenie pre cestujúcich: Upozorňujeme cestujúcich, že vlak "expresbb" bude z prevádzkových dôvodov na stretku imhd/bb z prevádzkových dôvodov odrieknutý. Odrieknutie je spôsobené klubovými povinnosťami. Železnice sa za prípadné problémy vopred ospravedlňujú. Koniec oznamu.
Re #38848 kvorka: Ja by som to zase nehádzal všetko na p. Snopka. Príkaz na odtiahnutie vozidla dáva MsP. Takže tam sa treba obrátiť podľa mňa. 🙂
Re #38833 VLK: Plný súhlas, aj s jedným, aj z druhým.
Navyše neobstojí to, že nepoznáš trasu, lebo skvelý emtest ti ju ukazuje a aj ukazuje koľko metrov máš do zastávky. Veď okniec koncov ten systém dôverne poznáš.
Reply on: Agent007 #38844:
vieš že sa ani nečudujem? Neviem ani kto to má teraz na starosti. A pán Snopko, čo kedysi tento bordel tiež nevidel teraz protiprávne odťahuje radšej autá za DPMBB. Tu už fakt logiku nemá nič, ale ako sa vraví príde na psa mráz.
Reply on: Agent007 #38844:
Ak riešiš svoj vek, tak ok, ale ak nie tak máš strááášne velku odchylku v číslach ? . Nevieš, nerieš sa vraví.
Reply on: Agent007 #38844:
Trapááás ?
Reply on: dado312 #38838:
...z toho co pises je to stale LOW ENTRY a LOW ENTRY.
tak nam tu desat az dvanastrocne deti predviedli, ako sa ma kvalitne riadit MHD... dakujeme, ale uz stacilo...

Re #38798 810zssk: dufam ze dvanastrocne deti este nezamestnavaju... ved to by bolo na ine paragrafy...

Re #38799 kvorka: kontrola z mesta nic nenasla... ako obvykle...
Reply on: dado312 #38825:
nemam najmensi dovod Karosu s plosinou oznacit ako NP. Aj Europa BC ma "plosinu" (vytah) ale za NP tu budovu nikto neoznaci.

NP su Agory, Citelisy, Crosswaye LE, ale aj ciciky. Vsetky tieto vozidla maju aspon pri 1 dverach podlahu bez schodov.
Mechanicka plosina v Agorach a Citelisoch sluzi len na prekonanie medzery a vyskoveho rozdielu medzi chodnikom (cestou) a vozidlom.
Reply on: N/A #38841:
JA si nemam čo uvedomit kedže rakvabusy nesu NP ale čiastočne nizkopodlažne a to je dost rozdiel ?
Reply on: dado312 #38840:
uvedomujem si a velmi dobre, prave pretoze nepovazujem vysokopodlaznu karosu za nizkopodlazne vozidlo za to ze ma plosinu.

Viac sa na tuto temu vyjadrovat nebudem, pretoze vidim u teba klasicke prejavy kindermafie - "nemam argumenty tak sa budem aspon navazat, pretoze priznat ze nemam pravdu nemozem". S takymito ludmi nemam o com...
Reply on: N/A #38839:
Nie ale ty si vobec uvedomuješ aky je rozdiem medzi tymy dvoma slovičkamy asi nie však
Reply on: dado312 #38838:
hras sa na slovicka?
Reply on: N/A #38837:
nizkopodlažny autobus a čiastočne nizkopodlažny autobu to je dost rozdiel
Reply on: dado312 #38836:
ci sa ti to paci alebo nie aj LE bus je nizkopodlazny, sice je ciastocne nizkopodlazny ale stale je nizkopodlazny, co sa o vysokopodlaznej karose povedat neda ani po piatich poldecakoch 😉
Reply on: N/A #38835:
Definicia nizkopodlažny značny že vozidlo je nízkopodlažne po celej dlžke vozidla mudrc !.. Tým padom nemožu byt rakvabusy nizkopodlažne
Reply on: dado312 #38815:
prepac ale na takuto blbost sa neda nereagovat, preco by som ja ako cestujuci - ZAKAZNIK si mal hladat cestu k vodicovi? Vodic sa ma ku mne spravat slusne pretoze ja som zdrojom jeho obzivy! Ked sa ku mne vodici nebudu spravat slusne tak sa im na celu takuto dopravu zvysoka mozem vybodnut...

Dado, skor nez sa tu zacnes rozkrikovat si nastuduj zaklady toho, ako sa ma spravat zamestnanec spolocnosti, ktory prichadza pracovne do styku so zakaznikmi danej spolocnosti, k tymto zakaznikom a tiez definiciu NIZKOPODLAZNEHO vozidla.

(co mozem cakat od 16-rocneho?)
Reply on: dado312 #38828:
NP - nízkopodlažný od nízka podlaha. Kategóriu ĽNPV (ľahký nástup pre vozíčkára) nemáme, a ani mať nebudeme. B952 má podlahu vysoko, Crossway LE aj takú aj takú. Ak je rampa, je len pre vozíčkara, ale NP je pre každého ?

Re #38816 pfm10: keby SAD ZV zriadil zastávky na znamenie posledné 2 strany by boli bezpredmetné

Re dado312: čo tak povedať o tejto možnosti zamestnávateľovi? Zákon č. 168/1996 Z.z. totiž umožňuje aj zákonne využívať ten zvonček - viď zastávky na znamenie. Tak prečo trestať cestujúcich (najmä tých starších a imobilnejších)?
všetkým "akože" vodičom - mám za sebou niečo odjazdené a NIKDY som si nedovolil nezastaviť na zastávke, hoci nikto sa nehrnul ku dverám a nikto na nej nestál. Je to porušenie zákona a posledne som sa pohádal s vodičom SAD ZV v MHD BB práve pre toto... Výnimka je zastávka na znamenie... A zo zákona výnimku nerobím len preto, že niektorí vodiči v BB sú arogantní a nechce sa im zastavovať v zastávke. Ak sa niekomu táto práca nepáči, nech ide jazdiť na JRD na traktore ❗

Čo sa týka liniek - vodič by mal poznať všetky linky prevádzkované vozovňou, takže aj mne síce trvalo, kým som sa zorientoval, kde mám zastávky na L70 v BA ráno o 5tej, ale bol som na túto linku zaškolený a nikto sa nepýtal, či viem trasu (nepamätal som si akurát polohy niektorých zastávok, trasu som si pamätal).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.