Reply on: DADORIUS #38474:
Isto? A nenapadla ta rovnica "lepsia obsluznost = viac pax v MHD = vacsie prijmy" a moznost dlhodobejsieho udrzania cestovneho? Ano, viac pax v MHD bude znamenat potrebu lepsich intervalov, ale fixne naklady budu zhruba rovnake. Navyse by prinieslo mensie naklady na infrastrukturu pre IAD = viac penazi v pokladni mesta = moznost ich investovat spat do MHD a dlhodobejsie udrzat ceny cestovneho...
V Bratislave sa chysta (samozrejme pred volbami) na 1 mesiac pokus prevadzkovat MHD zadarmo, tak vysledky budu moct byt vyuzite po celom Slovensko.. Pri tej tragickej urovni vsak podla mna vela novych cestujucich do MHD nedostanu...
JJ
vieš, ja hovorím, že môžeš mať, obrazne povedané, aj lode zo star treku a čo z toho, keď nič rozumného s tým nevymyslíš z hľadiska organizácie.
"Teraz sa kúpili autobusy, tak sa tešíme z tohto, pretože to výrazne pomôže doprave v BB."
Ver mi, MHD v Banskej Bystrici už nič nepomôže