Vážení diskutujúci, sú mi jasné možnosti a výhody elektronickej formy diskusie. Jedno je však nezáväzná diskusia, z ktorej nevplýva ani jednej strane žiadna povinnosť a druhé - priama sťažnosť. Išlo mi o to, že ak chcem riešiť a hlavne vyriešiť konkrétne sťažnosti musím jednať s konkrétnou osobou. Tým že "Danny" napísal sťažnosť a podpísal sa, dostane riadnu odpoveď v zákonnom termíne a bude informovaný o opatreniach, ktoré prijmeme na zamedzenie podobných sťažností.
Čo sa týka ponuky na priamu diskusiu, stále platí. Termíny, ktoré udal "Danny", mi vcelku vyhovujú, konkrétny dátum upresním asi 25.10. mailom. Ak sa môže niekto pripojiť, bude vítaný. Mám za to, že niektoré témy, napr. dostavba trolejbusovej dopravy v Sásovej, nástup prednými dverami atď sú dosť zložité na diskusiu na nete.
Čo sa týka ponuky na priamu diskusiu, stále platí. Termíny, ktoré udal "Danny", mi vcelku vyhovujú, konkrétny dátum upresním asi 25.10. mailom. Ak sa môže niekto pripojiť, bude vítaný. Mám za to, že niektoré témy, napr. dostavba trolejbusovej dopravy v Sásovej, nástup prednými dverami atď sú dosť zložité na diskusiu na nete.
Danny
Vazeny pan Ing. Snopko!
Zazil som velmi neprijemnu situaciu a ziadam o rychlu napravu.
Dna 19.10.2004, linka 91, cas cca 7:35 odchod z konecnej, smer Rooseveltova nemocnica, vodic c. 1510 (dlha Karosa s hodinami pri vodicovi), (ten vodic, co neuspesne kandidoval na post poslanca v poslednych komunalnych volbach).
1. Na zastavke Karpatska spominany vodic v rannej spicke o cca 7:45 NEZASTAVIL! Je to sice expresna linka, no tu ma stat. Vodic je POVINNY zastavit na zastavke. Nebolo to preto, ze by bol uplne plny. Bol sice plny, no cca 15 ludi by sa tam urcite zmestilo. Tiez si ma vediet urobit poriadok v autobuse a obcas pouzit aj mikrofon s reproduktormi.
2. Dalej Vas ziadam, aby pokial tento vodic nie je schopny rychlej jazdy, aby nebol nasadzovany na EXPRESNU linku. Zazil som cestovanie s nim par dni a rychlost jeho jazdy sa dala prirovnat soferovaniu s traktorom nalozenym hnojom (tam kde bola cesta volna). Sam uznate, ze ked je ranna spicka a v smere na Rooseveltovu nemocnicu su 3 zapchy, MUSI mat rychlu jazdu. Ak po dohovore nie je schopny zmeny, preradte ho na inu linku.
3. A dokoncenie zazitku z 19.10.-rana: Kedze som cestoval v smere na Rooseveltovu nemocnicu, bol som nuteny cakat na najblizsi spoj, ktory mal ist 7:54. Spoj odchadzal 8:04! Ked prisiel na zastavku bol poloprazdny. Teda nebolo to preto, ze je preplneny.
Urobte si konecne poriadok s dochvilnostou vasich vodicov! Naco su grafikony?!
4. Zaujima ma, kto mi preplati cestovne, kedze zamestavatel mi ho preplaca len s odchodom do 8:00?!
Male upozornenie na zaver.
Cestujuci nie su dobytok, ktory je ticho a necha sebou zametat ako sa komu zachce! My sme zakaznici a teda MY sme ti, ktori Vas zivia. Zakaznik je nas pan! Toto vysvetlite vodicom. A nejdem sa zmienovat o vyske cestovneho, lebo to povazujem pri „kvalite“ MHD za vypalne. Ako aj o chronickom nekulturnom a pomaly zdravie ohrozujucom cestovani z tejto zastavky, pocas spicky, specialne okolo 7:30.
Kedze v BB mame niekolko regionalnych medii, mohla by to byt celkom vdacna tema a nemyslim si, ze stojite o takuto „reklamu“.
Za svojimi nazormi si stojim a v pripade zaujmu je mozne ich aj osobne skonzultovat.
P.S.: Keby som mal viac casu, tak sa s Vami rovno stretnem a nepisem e-mail.
Cakam skoru odpoved
-------------------------------
POZNAMKA: Toto som poslal riaditelovi MHD a podpisal som sa