Vazeny pan Snopko, velmi ma potesilo a milo prekvapilo, ze ste medzi nas zavitali s ochotou. Je mi jasne, ze praca v (kazdom) dopravnom podniku je dost narocna na to, aby si ju clovek nekomplikoval citanim anonymnych namietok. Pokial ide len o to, rad sa predstavim, volam sa Peter Papp a som studentom mediciny v Prahe, povodne som Presovcan. A teraz pozor - ak mam ja, mimobystrican, namet alebo navrh na zlepsenie bystrickej MHD, kam sa mam obratit? Na vas? Niekto by totiz mohol povedat, ze co sa ten do toho montuje, ked to nie je jeho mesto. Takisto je pre mna velmi nevyhodne a drahe prist si to vydiskutovat osobne do Bystrice, takze ja preferujem elektronicku cestu.
Myslim, ze vas pristup "burania barier" a vysvetlovania postoja prepravcu je vyborny, iste mnohi dopravni fandovia ziskaju aj tolko potrebny pohlad z druhej strany. Prajem vam len, aby ste v tom nepolavovali - casto je clovek az prekvapeny, ake skvele myslienky vzidu zo spoluprace s laickou verejnostou
Vcelku pozitivna vec ze to tu aspon obcas cita niekto z CSAD. Este tak poverit nejaku sekretarku ulohou hovorcu pre imhd, ktora by nam vysvetlila nazor podniku, v com su nase nazory naivne a skreslene.
Skoda, ze z mnozstva rozumnych podnetov na fore DP nezrealizoval absolutne nic, hoci to vyzadovalo minimalne usilie. Napriklad presne odchody.
Vazeny pan Snopko.
Som rad ze ste napisali priamo do diskusie.
Na margo staznosti, Danny pisal ze sa podpisuje celym menom.
Co sa tyka stretnutia, Majkl ma uz informoval. Ani mne stretnutie v BB nevyhovuje, do Vianoc uz tam v pracovnom case nebudem.
Keby nieco, kontakt na mna by mal byt na sekretariate, prip. u Majkla.
Vážený "Danny" a spol. Akúkoľvek sťažnosť a pripomienku k mhd v Banskej Bystrici som ochotný riešiť a vyriešiť. Musí mať však svoju formu a postup, t.j . buď osobne alebo písomne, na adresu našej spoločnosti resp. na mail: snopko@sadbb.sk. Nemôžem riešiť problémy vyplývajúce z diskusie na internetovskej stránke, nakoľko sťažovateľ musí byť tiež zviditeľnený a v prípade protichodných názorov aj vyzvaný na konfrontáciu. Málokto z Vás si našiel čas a spôsob diskutovať ale aj počúvať názor z druhej strany. Česť jedinej výnimke-Majkl. Vzhľadom na pretvávajúce skresklené a naivné názory na chod takej spoločnosti akou je SAD, Vám ponúkam možnosť priamej diskusie za účasti vedenia spoločnosti na našej pôde. Tam priamo môžete zainteresovaným osobám vysvetliť svoje názory ale aj počúvať naše argumenty. Na termíne je možné dohodnúť. Čím skôr, tým lepšie. S pozdravom- Ing. Snopko, ved. Prev. MHD.
VEC: Nezastavenie autobusu na plnej zastavke
Vazeny pan Ing. Snopko!
Zazil som velmi neprijemnu situaciu a ziadam o rychlu napravu.
Dna 19.10.2004, linka 91, cas cca 7:35 odchod z konecnej, smer Rooseveltova nemocnica, vodic c. 1510 (dlha Karosa s hodinami pri vodicovi), (ten vodic, co neuspesne kandidoval na post poslanca v poslednych komunalnych volbach).
1. Na zastavke Karpatska spominany vodic v rannej spicke o cca 7:45 NEZASTAVIL! Je to sice expresna linka, no tu ma stat. Vodic je POVINNY zastavit na zastavke. Nebolo to preto, ze by bol uplne plny. Bol sice plny, no cca 15 ludi by sa tam urcite zmestilo. Tiez si ma vediet urobit poriadok v autobuse a obcas pouzit aj mikrofon s reproduktormi.
2. Dalej Vas ziadam, aby pokial tento vodic nie je schopny rychlej jazdy, aby nebol nasadzovany na EXPRESNU linku. Zazil som cestovanie s nim par dni a rychlost jeho jazdy sa dala prirovnat soferovaniu s traktorom nalozenym hnojom (tam kde bola cesta volna). Sam uznate, ze ked je ranna spicka a v smere na Rooseveltovu nemocnicu su 3 zapchy, MUSI mat rychlu jazdu. Ak po dohovore nie je schopny zmeny, preradte ho na inu linku.
3. A dokoncenie zazitku z 19.10.-rana: Kedze som cestoval v smere na Rooseveltovu nemocnicu, bol som nuteny cakat na najblizsi spoj, ktory mal ist 7:54. Spoj odchadzal 8:04! Ked prisiel na zastavku bol poloprazdny. Teda nebolo to preto, ze je preplneny.
Urobte si konecne poriadok s dochvilnostou vasich vodicov! Naco su grafikony?!
4. Zaujima ma, kto mi preplati cestovne, kedze zamestavatel mi ho preplaca len s odchodom do 8:00?!
Male upozornenie na zaver.
Cestujuci nie su dobytok, ktory je ticho a necha sebou zametat ako sa komu zachce! My sme zakaznici a teda MY sme ti, ktori Vas zivia. Zakaznik je nas pan! Toto vysvetlite vodicom. A nejdem sa zmienovat o vyske cestovneho, lebo to povazujem pri „kvalite“ MHD za vypalne. Ako aj o chronickom nekulturnom a pomaly zdravie ohrozujucom cestovani z tejto zastavky, pocas spicky, specialne okolo 7:30.
Kedze v BB mame niekolko regionalnych medii, mohla by to byt celkom vdacna tema a nemyslim si, ze stojite o takuto „reklamu“.
Za svojimi nazormi si stojim a v pripade zaujmu je mozne ich aj osobne skonzultovat.
P.S.: Keby som mal viac casu, tak sa s Vami rovno stretnem a nepisem e-mail.
Cakam skoru odpoved
-------------------------------
POZNAMKA: Toto som poslal riaditelovi MHD a podpisal som sa
LUK