rafter: Linku 26 som opravil, Starohorská - SOUP tam bola skutočne naviac. Keď zmenili trasu, tak som si myslel, že bude zastavovať pri učilišti tak, ako v smere do Sásovej.
Zastávkové odchody a chronometráže (jazdné doby, podľa ktorých sa počíta odchod z danej zastávky) sú robené podľa podkladov BBDS (Cestovný poriadok liniek MHD k 1.9.2002).
Systém cestovných poriadkov x,c,w,a považujem za najneprehľadnejší, aký existuje. Jediné mesto zo SR (a zrejme celej Európy), ktoré ho používa, je BB. A mrzí ma, že ľudia si naňho zvykli.
aja: 55 tu nie je a asi ani nebude. Nechcem ťa zaťažovať výkladom, ako sa robí CP pre tento web, ale jedna vec je jasná, že by mi to zabralo pol dňa, kým by som to urobil (a potom by mi to useri ešte aj ofrflali...)
Petik: tie technické veci (fonty, atď) zostanú zatiaľ tak, ako sú (je to rovnaké pre pre všetky CP na imhd - aj pre BA). Ak ti to zaberá priveľa miesta, tak si to vytlač v menšom formáte. A s tými zmenami máš absolútnu pravdu.
Zastávkové odchody a chronometráže (jazdné doby, podľa ktorých sa počíta odchod z danej zastávky) sú robené podľa podkladov BBDS (Cestovný poriadok liniek MHD k 1.9.2002).
Systém cestovných poriadkov x,c,w,a považujem za najneprehľadnejší, aký existuje. Jediné mesto zo SR (a zrejme celej Európy), ktoré ho používa, je BB. A mrzí ma, že ľudia si naňho zvykli.
aja: 55 tu nie je a asi ani nebude. Nechcem ťa zaťažovať výkladom, ako sa robí CP pre tento web, ale jedna vec je jasná, že by mi to zabralo pol dňa, kým by som to urobil (a potom by mi to useri ešte aj ofrflali...)
Petik: tie technické veci (fonty, atď) zostanú zatiaľ tak, ako sú (je to rovnaké pre pre všetky CP na imhd - aj pre BA). Ak ti to zaberá priveľa miesta, tak si to vytlač v menšom formáte. A s tými zmenami máš absolútnu pravdu.


d3k0
Danny: Neviem, ci vies, ake mame my (ba.imhd.sk) skusenosti s reklamou na zastavkach. V priebehu 1 a 1/2 roka sme male reklamne stitky rozlepili asi na 1/3 zo vsetkych 550 zastavok, co krasne vyuzila nasa konkurencia, pofotila si to a zacala pisat ohovaracske clanky do novin (Pravda, Vecernik), ktore vyzyvali, aby nám niekto dal pokutu a este sa aj bola stazovat u reklamnej spolocnosti Recar. Nakoniec sme mali z toho dost zle (hovorilo sa o mastnej pokute, hoci sme za prevadzku iMHD nedostali ani halier), ale nastastie kompetentni ludia nie su sprosti a vedia odkial vietor fuka, takze po dohode s nimi to vsetko zostalo na mrtvom bode, resp. reklamu momemntalne mame na informacnych papieroch DPB spolu s www.dpb.sk (ako uz pisal Majkl, vdaka osobnej iniciative jedneho nasho kamosa). Snad v BB problemy s reklamou nebudu.
Kami: Aj s vylepenymi zastavkovymi cestakmi z iMHD bol problem. Jednoducho ludia povyliepali cez niektore strhnute CP nove stiahnute z netu, a potom bolo zle z DPB...
Rafter: Cestovny poriadok s poznamkami x, a,... je uz fakt iba v BB. Vsetky pripady, na ktore potrebujes x poznamok sa daju spravit elegantne v CP. Skus sa napr. pozriet na ba.imhd.sk na linku 21 - vies si predstavit, ako by to vyzeralo, keby to bolo robene takym systemom, aky chces? Myslim, ze tieto CP su vyrazny krok vpred pre BB.
Petik: Ad. titulka "Odchody zo zastavky..." - takto je robene vsade, pretoze vacsina cestujucich je dost hlupa a cim viackrat im tam napises nejaku informaciu, tym je vacsia sanca, ze si to aj vsimnu
Ad. "Dakujeme ze pouzivate MHD..." - na Zapade je bezne, ze DP podakuje cestujucim, ze pouzili jeho sluzby (akurat mam pred sebou take papiere z Prahy a Philadelphie). U nas DP nedakuju, tak dakujeme aspon my...
Ad. zmeny fontov: nebude a nebude a nebude. Tie velkosti su uz casom odskusane na polmilionovej BA, dokonca uz boli s tymito velkostami tlacene oficialne zastavkove CP linky X, ktore viseli na zastavkach a boli dobre citatelne. Cele iMHD je robene jednym fontom, takze naco pridavat dalsi, ktory navyse nemusia mat vsetci useri? Dolezita je prehladnost a citatelnost, co font Tahoma zarucuje a ci tam bude jeden riadok navyse alebo nie, uz podla mna nie je nejaka tragedia
Pliz, budte k tym CP tolerantni, mne sa na BA sekcii iMHD podarilo vychytat muchy az za stvrt roka.