Čítal som si daný dokument o úprave MHD v BB len zbežne nakoľko nemám na to čas, ale tak linkové vedenie a niektoré komentáre som si prečítal. Zaujala ma hlavne časť kde sa spomenulo trolejovanie Sásovej, za ktorým bola okmažite navrhnuté mestu, že je na ňom či sa rozhodne pre drahší variant výstavby trolejbusovej trate a nákup vozidiel alebo radšej modernizáciu VP autobusov na CNG pohon, ktorý je porovnateľne ekologický. Z daných dokumentov jasne vyplýva, že VÚD dokument nevytvoril na základe nejakých racionálnych argumentov ale na základe požiadavky BBSK so spriahnutím so SAD ZV.
Ešte by ma zaujímalo prečo nenechajú jazdiť žiadny trolejbus na Internátnu? To v Prešove kde jazdí L7 na Širop 1x do hodiny premáva trolejbus. To čo sa deje v doprave v tomto štáte, tak to je niečo nepochopiteľné ? Úprimne Vám, želám trolejbusovú trať na Sásovú, ale zároveň s tým aj silu sa zbaviť tejto bandy Z-lodejo-V.
Ešte by ma zaujímalo prečo nenechajú jazdiť žiadny trolejbus na Internátnu? To v Prešove kde jazdí L7 na Širop 1x do hodiny premáva trolejbus. To čo sa deje v doprave v tomto štáte, tak to je niečo nepochopiteľné ? Úprimne Vám, želám trolejbusovú trať na Sásovú, ale zároveň s tým aj silu sa zbaviť tejto bandy Z-lodejo-V.

BB - Schuhu
Budem konkrétny. V BB okrese považujem za najdôležitejšie tieto zmeny:
Linka č. 66: Pribudol nový spoj 19:35x z Banskej Bystrice, AS do Ponickej Huty, späť z Ponickej Huty o 20:15x do Banskej Bystrice, AS.
Linka č. 70: Ranný víkedový spoj BB-BR bude obojmerne predĺžený až po Rooseveltovu nemocnicu.
Asi desiatka nových spojov pribudla aj v breznianskom okrese.