áno, správa je pravdivá, akurát že miesto 70 bude len 35, nie prímestských ale mestských, nie Scanií ale Karos B7xx a nekúpia ich ale si ich prenajmú...a neuvidíme ich v premávke, lebo pôjdu rovno do šrotu ? ?
To vieš, keď musíš dávať všimné kamarátom na magistráte, kamarátom na kraji, kupovať Diago, prevádzkovať pod cenu ilegálne truc linky, to potom na nové autobusy veľa nezostane. Treba sa uspokojiť s vrakmi vyradenými s iných SADiek. Ale objavilo sa info že tento rok sa má kúpiť 70 nových prímestských Scanií. Keď však vezmem do úvahy čo všetko už bryndziari nasľubovali, uverím tomu až keď ich uvidím v premávke...
no krasa... inokedy ZVSK vadi 30 minutovy odstup od ineho spoja a zrazu totalny subeh v podobe sucasnej jazdy s dotovanou primestskou dopravou...!!! to je odmena za vypomahanie SADZV v januari 2006??? ?
Paráda. Presne na toto som čakal, že kto a či vôbec niekto nahradí linku BB-KE. A stalo sa. Ešte tuším zostali nenahradené linky do Piešťan, otázne sú aj ďalšie spoje (večerný pár BB-RK apod.).
V súčasnej dobe je pomaly ťažké nájsť také mesto, kde je väčšina autobusov dávno po životnosti, a ich obnova je vo hviezdach. Nepočítam výnimky v BB kraji... Takmer každý týždeň pribúdajú nové busy - vždy inde (minulý týždeň to bola MHD v Piešťanoch, nové busy prišli aj do Trnavy, samozrejme aj do NR). Neviem čo sa stalo so SAD ZV. Však oni pravidelne kupovali nové C934, potom C954 a ako sa zrazu dostali do BB, tak pre zmenu sa už nekupuje nič - a to nielen pre BB, ale ani pre ostatné prevádzky SAD ZV (ZV, ZH, VK, DT...). Som veľmi zvedavý, či sa to tohto roku zmení.
Podľa mňa sa tu negatívne tiež prejavilo pozastavenie trolejbusov. Ikarusy v tom čase končili a skončili by tak či onak. To bolo vopred jasné a stalo by sa tak aj kebyže tu nenastal ten chaos. Avšak vtedajšia situácia spôsobila, že nebol dôvod lúčiť sa iba s Ikarusmi, ale bol tu dôvod - omnoho vážnejší - rozlúčka s trolejbusmi. Pochopiteľne, na toto sa sústredila celá pozornosť a teda rozlúčka s Ikarusmi išla automaticky do úzadia a v tom čase nemal nikto vôľu brať to vo veľkom štýle (ako tomu bolo v TN, NR a pod.). Teraz po 3 rokoch ma to veľmi mrzí, pretože časť histórie banskobystricej MHD odišla z tohto sveta bez patričnej úcty a chápem to ako nevyrovnateľný dlh k Ikarusom, ktoré pre toto mesto znamenali veľa.
povodne to mala byt cisto sukromna akcia imhd, nieco pre nasho prveho webmastra - Majkla. Nastastie sa vdaka riaditelovi zapojil aj samotny dopravca a poskytol Ikarus bezplatne. Dokonca ho kvoli nam museli spojazdnovat. Oficialna a medialna akcia bola az rozlucka s trolejbusmi.
Pri platbe dopravnou kartou SAD ZV na prímestských linkách je od 1.2.2009 zľava opäť 5%.
Tá 15% zľava sa teda dlho "neohriala" od 1.12.2008 - 31.01.2009.
Cenník cestovného na prímestských linkách SAD ZV: http://web.sadzv.sk/pages/cenniky/PAL/Cennik_pal_08_1.htm
áno, samozrejme BB som nevynechal vôbec úmyselne. Bral som to tak, že v BB sekcii o BB rozlúčke/vianočnej jazde ľudia vedeli ? ...takže oficiálne sa s Ikáčmi 280 lúčili MT,BB,BA,TN a NR...a asi sa budú aj v KE.
Netreba zabúdať, že aj Banská Bystrica mala rozlúčku s Ikarusmi.... Avšak môj subjektívny názor je taký, že najväčšou chybou bolo pomenovanie "Vianočná jazda", keď každému bolo jasné, že to bude "rozlúčková jazda". Slovo "rozlúčkový" má na verejnosť v tomto prípade väčší vplyv ako slovo "Vianočný", pretože "Vianočný=každý rok" a "rozlúčkový=naposledy". A toto je podľa mňa hlavný dôvod, prečo bystrická rozlúčka v porovnaní s NR prebehla v tichosti. Ale to len taký detail, už je to minulosť...
Habibi: Aj ja ďakujem. ? Je to nesmierne krásne niečo také vidieť a veľmi vzrušujúce. Ja takéto veci mám hrozne, ale hrozne rád. Len pokračuj aj naďalej. Tešííííímmm saaaa ☺
pfm10