praveze tu je to dobre. Len posledne spoje 21:05 a 20:05 z Tesca idu len po Dumbiersku. Tieto spoje su uvedene aj na trase poliklinika - Rudohorska I, ale s poznamkou "D". Ja som pozeral vsetky spoje v Sasovej s mobilom v ruke.
Nejaké konkrétne čísla by mohol mať Papyr. Ale prevádzkové náklady na trolejbus môžu byť vyššie len v prípade započítavania aj odpisov z infraštruktúry.
Ikarusy sa nemuseli brať v rámci RVHP a nemali patent na kĺbový systém. Proste nikto iný tu kĺbové autobusy v dostatočnom množstve a kvalite ponúknuť nedokázal.
raboidnost je tam popisana. Kedze 34 z 36 trolejbusov v BB je takych, musim s tym ratat. Bohuzial. Nastastie pozorujem stisovanie po VP/GO. Napriklad 14Tr e.c. 1003 ide vynimocne ticho. Napriek tomu by sa mi v BB kazdy vysmial keby som za vyhodu trolikov pocital tichost. Taka je realita a bez rozsirovania trati sa ani nezmeni.
Re #3453 Petik: pri pocitani navratnosti by som varil z vody. Nemam ziadne oficialne udaje. Mozno Vladimir nejake OFICIALNE a zverejnene ma. Ak pocitam len prevadzku na novych tratiach tak mi navratnost vychadza nad 10 rokov, co je maximalne akceptovatelne obdobie pre sukromneho investora. Samozrejme, keby sa podarila vypocitat uspora z nakladov na trakcnu energiu, mame navratnost.
Poviem fiktivne cisla. Prevadzka trolejbusu stoji o 10 Sk/km viac ako autobusu. Ak by sa prevadzkove naklady znizili na jednu uroven s autobusmi, tato uspora by sa pri rocnom obehu milion km splacala 37 rokov.
Vsevedko a taky Ikarus ked ide do kopca je tichucky oproti troleju ze? A to jeho sprevodovanie. Len smola ze sa museli brat v ramci RVHP a mal patent na klbovy system
Pekne, velmi pekne:) Ale chyba mi tam este cast Porovnanie prevadzkovych nakladov -> napriklad som z toho nezistil, aka by bola navratnost takej investicie.
Alles OK, ale aká nevýhoda trolejbusov hlučnosť? To je možno tak nevýhoda paskvilných trolejbusov zo Schadefabrik Bierfernetstadt, Niederlassung Insel des Sozialismus, s ryčiacimi RÁBA nápravami a bubnujúcimi alebo kvičiacimi kompresormi (podľa prevedenia). Inak je jednou z hlavných výhod trolejbusov tichosť ? ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK
Nasadenie ex-BB vozidiel na spoje v SAD Brezno:
BB-642AN:
x: 603449/19, 24, 25, 30, 37, 36, 40, 15, 14, 53, 56, 59, 64, 65, 74, 71, 76, 75, 78, 77, 80, 79
a: 603449/19, 24, 89, 40-44, 53, 54, 59, 64, 65, 74, 71, 76, 75, 78, 77, 80, 79
BB-598AJ:
x: 603464/107, 8; 603463/35, 10; 603449/43, 44, 18, 61, 66, 67; 603450/78, 17, 75, 72, 77, 76, 38, 33; 603483/2, 39
a: 603449/87, 22, 23, 26, 1, 82, 91, 84, 9, 86, 97, 88, 109, 32, 51, 62, 63, 66, 67, 70, 73
BB-596AJ:
x: 603467/8, 25; 603449/46 a takmer všetky spoje linky 603445
BB-161BS (ex BCA-19-13):
x: 603462/18, 17, 20, 23; 603449/22, 9, 6, 11, 8, 13
BB-213AT:
x: 603483/1, 24, 33, 20; 603476/5, 16, 7, 18; 603481/5; 603484/2, 3, 9, 6, 5, 8, 7, 10, 13, 12, 15, 14, 17 (mení sa obdeň)
BCA-03-53: prideľuje sa vodičom, ktorí majú vozidlo v GO.