linka 26 je zvrhla v tolkych smeroch, ze to az mozne nie je... ale ludia ju "zeru" a vyvazaju sa okolo celeho mesta vo falosnej uteche, ako usetrili... napriklad na rudohorsku linka 21 ide 11 minut a linka 26 19 minut, ale ludom to nevadi a idu tou miesto toho, aby si pockali par minut na linku 21...
celkove prestupy sa v BB tak zdemonizovali... pritom az na extremne kombinacie sa dalo z kazdeho miesta dostat do lubovolneho miesta s jedinym prestupom...
? ? Bezpečnostná prestávka pre vodiča... ? To koľko išla hodinu? ? Si raz pamätám, keď som išiel ešte Ikarusom a nešlo to rovno do Sásovej a ja som bol mimo... ?
Ale však samozrejme, v prípade akútnej potreby by sa dalo kľudne zrealizovať priame spoje L6 (Tulská - Cementáreň) ako za "dávnych" čias. Možností by bolo skrátka viacej, ale určite toto nestojí ako argument k zachovaniu linky č. 26 v súčasnom rozsahu.
Nové spoje L3 (Tulská-Rooseveltova nemocnica) riešia hneď 2 veci, nové možnosti spojenia pre študentov z Tulskej, ako aj eliminácia kapacitných problémov pre cestujúcich nastupujúcich na Fončorde. Preto tento nápad vítam!
Netreba zabúdať na jeden dosť vážny problém - linky č. 21 (resp. 22) a 26 (príp. aj 20) odchádzajú z Námestia slobody v smere do Sásovej v rovnakom čase takmer počas celého dňa. Takže "pocitový interval spojov" sa tak výrazne oslabuje.
Ešte raz k priamemu spojeniu Fončorda-Partizánska cesta. Však máme tu linku č. 33. Keby chodila cez Úsvit ako kedysi (príp. aj cez Nové Kalište a Okružnú namiesto Wolkerovej), tento problém by bol vyriešený a L26 môžu pokojne skrátiť po Železničnú stanicu s priebežnou konečnou na Tatranskej. Linky č. 21 a 22 by som vedel "prežiť" aj v prípade, žeby k žiadnej zmene nedošlo. Ale na L26 mám jasný názor.
dpm: ako je to so spojom č. 87 u linky 3: 23.13"P" - po plážové kúpalisko. To znamená, že chodí v "x", či aj v "a", lebo iné znamienko k nemu nie je. Otázka 2: bude vykonávaný trolejbusom či autobusom, lebo netuším, kde sa bude otáčať, resp. kde potom odstaví (trolejbus). Dikes za vysvetlenie. (to isté u spojov č.2 a č.4 v opačnom smere, tam je ale jasné, že ide v "x").
K linke 26 - Predovsetkym je ekonomicka somarina tahat drahsi autobus popod troleje. Ked uz podla niektorych tak treba to priame spojenie tak by uplne stacilo keby slo o spickovu linku..
Linka 1: CP platný od 29.12.2007 bol pripravovaný na inú východiskovú situáciu, preto bol "intervalovejší". V priebehu jeho platnosti sa zo štatistiky prepravených osôb ukázali skutočnosti o rozložení počtu cestujúcich počas dňa (i keď presné čísla možno len odhadovať, keďže časť cestujúcich bola prepravovaná iným dopravcom), ktoré sa odrazili v novom CP. Jednoducho okolo pol ôsmej sú prepravné potreby cestujúcich najväčšie a teda je potrebné ich odviezť práve v tomto čase. Preto boli spoje rozložené tak, ako sú a to aj v nadväznosti na príchody spojov regionálnej dopravy. Linka 1 v podaní SADZV ponúkala nižšiu prepravnú kapacitu, preto sa DPM domnieva, že súčasná zvýšená ponuka bude postačovať. Pokiaľ sa ukáže, že nepostačuje, tak sa operatívne bude hľadať riešenie.
Linka 3: obdobne ako u L1 aj tu štatistiky prepravených osôb ukázali skutočnosti, ktoré sa odrazili v novom CP. Prepravná kapacita ponúkaná v úseku Vozovňa-Kyjevské nám. nebola dostatočne využitá, preto prišlo k skráteniu spojov len do úseku Fončorda-Roosevelt. nemocnica. Keďže vo funkcii konečnej zastávky je možné využiť napr. Tulskú, tak prečo neponúknuť jazdu cez túto ulicu ako spoj pre cestujúcich, ktorý tak majú k doprave bližšie... Je to úplne nová vec, uvidíme ako to cestujúci prijmú. časové rozloženie spojov zodpovedá prepravným potrebám najmä študujúcej časti cestujúcich.
Linka 26: v časoch, keď MHD využívalo výrazne viac cestujúcich bolo možné zavádzať aj účelové priame linky (slúžiace na návoz pracovníkov na zmeny, napr. spomínaný autobusový spoj L6 k cementárni), lebo prevádzka takýchto spojov bola opodstatnená. V súčasnosti už je situácia iná. Vhodnou koordináciou liniek a vhodnými tarifnými opatreniami sa dá minimalizovať prípadný negatívny dojem z nutnosti prestupu.
...ale však je "nenadávam", toto bol čisto môj postreh, na ktorý som iba upozornil
Ale však ešte budeme radi, ak sa vôbec X zrušia. Lebo ešte ani s týmto by som si nebol taký istý... V BB je možné všetko, najmä to zlé.
Vidíš, jednému sa zdá byť interval hustý, iný nadáva, že je to málo. DPMBB sa podľa mňa ani náhodou nespolieha na X-ky, ale jednoducho sú realitou už trištvrte roka a spolu so súbežnými linkami autobusovej dopravy zásadne negatívne ovplyvňujú prevádzku a keď navyše jeden nikdy nevie, čo nové porušením zákona niekto vymyslí...
S posledným odsekom sa plne stotožňujem. Takisto som písal, že čo sú do za dohody, keď za to, že niekto prestane porušovať zákon, tak mu dám ešte kopu ďalších výhod...
Vieš, to je o tom, že SAD ZV sa v zmluve zaviazala predložiť do 01.07.2006 navrh CP v rozsahu dopravy z roku 2004. A preto v roku 2006 sa odjazdila 3,08 mil. km a v roku 2007 o trošku viac. Avšak v roku 2004 to bolo niečo cez 4,3 mil. km. A táto spoločnosť mi tu ide robiť prednášky o morálke a dodržiavaní zmlúv. Ale horšie je, že neschopné mesto ich v tom podporuje, namiesto toho, aby ich nakopali, dali pokutu a vyrazili - skrátka mesto obhajuje záujmy všetkého iného, len nie občanov mesta (ak nepočítam pár indivíduí z SAD ZV a tých, ktorým zatemnili mozog).
Re #31947 BB - Schuhu: čakať môžeš asi toľko, že RTV nebude a Adko bude hlásať klamstvá, čo robil doteraz cez svoju RTV, akurát, že to bude robiť za verejné zdroje rozpočtu ZVSK...
ale ja nepoukazujem na to ze interval je malo husty...praveze som spominal v jednom prispevku ze sa mi zda az prilis husty na niektorych spojoch co je fajn len som poukazal na obavu ze budu jazdit mozno poloprazdne troleje.....ta obava tu uz vsak nie je....
tu slo skor o to, ze sa mi nepaci ked sa niekto obhajuje xlinkami ktore od zaciatku poklada za ilegalne a tym padom tie co nemaju v tomto meste co robit.....
Interval ako taky si myslim bude postacujuci...ale robit CP s tym ze je tu nejaka konkurencia ktora tu nema vobec byt a bolo len otazkou casu kedy sa bryndziary zdekuju lebo to bolo pre nich stratove....uvedomili si to a zacali sa hrat na dobrakov ktori s idu dohodnut s mestom. A najviac ma na to stve ze aj ked xlinky budu zrusene tak jedine kto na tom ziska budu zase bryndziari, ktori sa zbavia jedneho velkeho bremena a k tomu aj konkurencie z kyvadiel. 26tka, 21ka tieto spoje ma stvu nemozem si pomoct ale skratka pokial to s nimi bude tak ako je trolejbusom zrusenie xliniek pomoze minimalne....
Od 8.9.2008 začína vysielať TV BBSK - TV13. Zaujímavé je, že bude vysielať na tom istom kanáli čo aj RTV, dokonca tam budú aj tí istí moderátori čo v RTV. Takže vopred viem, čo môžem od tejto TV čakať. Opäť krásne prepojenie RTV+BBSK+SAD ZV.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BB - Schuhu
Ešte raz k priamemu spojeniu Fončorda-Partizánska cesta. Však máme tu linku č. 33. Keby chodila cez Úsvit ako kedysi (príp. aj cez Nové Kalište a Okružnú namiesto Wolkerovej), tento problém by bol vyriešený a L26 môžu pokojne skrátiť po Železničnú stanicu s priebežnou konečnou na Tatranskej. Linky č. 21 a 22 by som vedel "prežiť" aj v prípade, žeby k žiadnej zmene nedošlo. Ale na L26 mám jasný názor.