Nemyslím si to, poznám ako dokáže SAD ZV "pružne" meniť CP a silne pochybujem, žeby niečím prekvapili. Pozri sa, keby chceli, tak predsa už dávno nejazdí cez víkend súbežne X3 a X9 o 18:05 z Rooseveltovej nemocnice.
Vzhladom na zrejme neznicitelnu existenciu X-liniek by bolo vhodne, aby DP docasne prisposobil grafikon trolejbusov grafikonu X-liniek. V sucasnosti je ponukana nadbytocna kapacita. Je to plytvanie.
Viem si predstavit, ze v cca 2/3 intervalu X linky by isiel trolejbus.
Ak napriklad X1 jazdi v intervale 15/20/30 minut, mohol by trolejbus jazdit v rovnakom intervale, ale vzdy 5/7/10 minut pred X-linkou. Efektivne by tak bol spolocny interval 5-10/7-13/10-20, co je v skutocnosti velmi slusne a trolejbusy by urcite jazdili vyuzitejsie.
Nestandartna situacia si ziada nestandartne riesenia. Navrhujem, aby DP takto upravil cestovny poriadok od letnych prazdnin a odovodnil by to "prazdninovym" grafikonom.
Však tie zastávky boli normálne hlásené (ale nie v každom vozidle) už od prvého dňa prevádzky L12, t.j. od 31.3.2008. Problém bol ale v tom, že niektoré zastávky (napr. Sásová ihrisko, Sásovská cesta) neboli v databáze a zastavovalo sa tam len tak "načierno", pár krát tam bus ani nezastavil napriek tomu že tam čakali ľudia. Minulý týždeň boli všetky tieto "čierne" zastávky dodatočne doplnené do systému, avšak tieto neboli hneď hlásené, podobne ako nové citybusové zastávky od 12.4. (napr. Garbanka). Ale myslím si, že teraz sa už hlási všetko a vyzerá, že už je to všetko v poriadku.
Hej, zavrela zavod na vyrobu trolejbusov v Ostrove a ukoncila vyrobu 14, 15, 21 a 22 Tr, aj ked o ne este bol zaujem. Teraz vyraba trolejbusy len domontovavanim elektrovyzbroje do Citelisu, a na to uz sa im mnohi odberatelia na Vychode vykaslali.
Áno, mal som na mysli okrem už menovaných zastávok aj novovytvorené zastávky na L12 (Sásovská cesta, Lazovná, Tajovského, park, Tajovského, pod nemocnicou). Tieto tiež minule nehlásilo, teraz neviem.
To čo sa deje na bystrických cestách je niečo strašné. Išiel som L102 do Sásovej s meškaním 23 minút (zápcha je na každom kroku). Kde je budúcnosť dopravnej infraštruktúry v tomto meste?
Staci. Ale ak si vsimnes nizsie sa pisalo nieco ine, takze preto chcem vediet ci to firma nie je povinna zverejnit aby sa to dalo presne zistit. Moja veta "V tom sa celkom nevyznam." sa vztahovala na znalost prislusnej legislativy.
Ja sa neobavam nejakeho extremneho znicenia. Ked to prezilo SAD ZV tak to prezije aj DPB a to s omnoho mensimi nasledkami.
HANBA BANSKEJ BYSTRICE,JE TO HANBA ZE NASE AUTOBUSY CHODIA A ZAPOZICAVAJU SI ICH NA CELOM SLOVENSKU A TERAZ ZAS V BRATISLAVE!!!NIEZE BY SA MESTO MALO SPAMAT A NIECO S TYM UROBIT ALE ESTE BUDU AJ NA TOM ZARABAT ? ? ? ?
Ja neviem, o čom to píšeš, ale nestačí ti, keď je v novinách (v tom článku v Pravde) správa, že niečo stálo X Sk? Nie je podstatné, že sa predtým niečo iné šuškalo alebo sám skonštatuješ, že tomu nerozumieš.
Re #29879 810zssk: Ja som zásadne sklamaný predovšetkým z toho, prečo majetok Mesta Banská Bystrica nemôžu využívať jeho obyvatelia, ale sa ničia niekde inde a navyše my tu musíme trpieť nekvalitu intergalaktického amatéra SAD ZV! A to sa dopredu obávam, v akom stave sa tie vozidlá vrátia do BB, ak vôbec... ? ?
No ze o tom neviem - a to tam byvam. Vodici myslim ze s vozmi jazdia v poriadku (z hladiska vozidiel). To ze vodic nejde 10km/h aby sa nahodou nieco nepokaslalo NEZNAMENA ze z vozidlom nezaobchadza setrne.
Dielne - presne tak. Riziko podnikania. Ale nasi su nastastie zatazeni len na bezpecnostne prvky (niekto by to mohol zneuzit, cestujuci by to nepochopili atd.) takze snad to dojde relativne cele
Schuhu