Trošku na oživenie fóra z diskusného fóra mesta BB.
pridané 31.3.2008 11:48:45
Drzosť bystrických autobusov
Drzosť autobusov DPMBB už nepozná hraníc. Od dnes 31.3.2008 už premávajú aj zo Starohorskej-otočky. Dosť je tam málo miesta pre autobusy č. 24 a 25 a ešte sa tam strčia aj autobusy kyvadlovej dopravy. Veď čo, aj bez cestovných poriadkov. To už nikomu z DPMBB nevadí ekológia, hlavne že sa zarába. Dokedy ešte budú z nás robiť predstavení mesta hlupákov ?
Kedy sa zrušia už konečne autobusy DPMBB a "ekologické" prázdne trolejbusy ?
Zita Kováčová
Veľmi by ma zaujímalo, či sa bude hneď pokračovať v tej ceste až do Malachova (podľa plánu), alebo sa to ukončí na Pršianskej terase.
V každom prípade cesta z Kremničky je veľmi potrebná. Vzhľadom na rozsiahlu stavebnú činnosť na Pršianskej terase a s tým súvisiacim veľkým pohybom stavebných mechanizmov pôvodná cesta zo Sládkovičovej jednoducho nestačí a nehovoriac o tom, že šírkové parametre cesty sú na úrovni klasickej obecnej komunikácie do Horných Pršian. Viem si predstaviť, keby tade jazdil aj nejaký citybus, aspoň ranný výjazd z vozovne - však to by mal na skok, rovno oproti hlavnej bráne DPM
Ta stavba je viac ako podivna, stale mi nejde do hlavy to napojenie starej casti cesty a novej. No ale to je na ine forum len ake, nejake by sa zislo o takych veciach otvorit nech tu s tym nespamujeme. ?
Treaz je tema No1 kyvadlo B,C tak s tymto tu nrusme ?
Naozaj pekné fotky. Som rád, že táto záhadná stavba aj niekho zaujala. Ja tam chodím pozerať pravidelne a mám aj dosť foto z tej cesty, ale vždy som si myslel, že som jediný, kto sa nad tou cestou skutočne pozastaví. Takže super! Už aby to bolo hotové...
noo moj nazor na kyvadlo B...ráno tých každých 5 minút pomôže...ale kedy??odchody mi chýbajú (ako študent nemám so stíhaním ranných spojov výrazné problémy...keď idem na bus 7:15..štikám si väčšinou 7:14:30 lebo čakať sa mi nechce..a tých 5 minút čo by som čakal keby som B nestihol môžem využiť na spanie ?...)...v doobednej špičke spoje bez väčších problémov výkrývajú L24+25...v poobednej by v pohode stačilo aj každých 15 minút pomedzi L25...a po 14 hodine v smere zo sásovej netreba...a po 18 hodine ani v smere do sásovej...aj keď by to pomohlo doprave do podlavíc...ale zase keď nevie človek kedy mu to ide zo striebra/z podlavíc tak an zastávke ani čakať nebude!!!!...opäť chýbajú odchody a vývesky s CP na zastávkach...jediná chyba kyvadloviek...a cez víkend postačujú L24+25
ale inak nápad výborný...ale myslím si že počet spojov je prehnaný...a tipujem že spoje budú v sedle a cez víkend chodiť tesne pred L24 alebo 25...takže nejaké výrazné doplnenie to nebude...iba čo ľudia nepôjdu L24+25 ale kyvadlom...
Ja by som sa chcel spýtať dve veci. Vlastne aké zastávky, kde budú stáť tieto linky B a C. Nemohla by sa spraviť aj mapka ku každej kyvadlovke? A taktiež aj B kedy začína cez pracovné dni, je tam len spomínaný víkend od 6-21? Ozaj človek vie o nich dosť málo ?
nazdar exkolega. pred rokom ked som bol na slovensku na dovolenke, pytal som sa ta, ci ty pises sem. Ty si klamal, ze vraj nie. Priznam sa, ze casto sem pridem, aby som pozrel co tu pises. Ty ale niesi normalny kamarat. Prepac, ale to co pises, nieje normalne. Apropo, preco si klamal vtedy? Marcel KOSEC.
DPMBB sa odrovná sám ako je možné zatiaľ badať, no stále je o MOC lepší ako SAD ZV. Máte si vybrať : Zlo alebo väčšie zlo. DPMBB sa nechce postaviť na nohy a ešte k tomu ho SAD ZV zráža( napr. tými plexisklami).Som si istý, že keby sa chcelo, SAD ZV (prevádzka) by sa dala zrušiť. ?
Takze po 1. chcel by som vediet ake intervaly mysli dpmbb pod hyperspickou, spickou a sedlo (mimospicka)???? lebo kazdych 10 respektive 5 minut sa da jazdit aj iba 15minut a potom ist kazdu polhodicnu....neverim ze dpmbb dodrzuje interval kazdych 10minut alebo 5minut celu hodniu to je len taky kvazy reklamny putac....
po 2. To akoze ked sa bude bus B vracat z podlavic tak kazdy jeden bude zachazat cez EUROPU? ci iba od 13:30?
po 3. Prepdokladam ze sa bude jazdit len kratkymi busmi takze kolko ich bude vypravovanch denne vlastne?
Schuhu
V každom prípade cesta z Kremničky je veľmi potrebná. Vzhľadom na rozsiahlu stavebnú činnosť na Pršianskej terase a s tým súvisiacim veľkým pohybom stavebných mechanizmov pôvodná cesta zo Sládkovičovej jednoducho nestačí a nehovoriac o tom, že šírkové parametre cesty sú na úrovni klasickej obecnej komunikácie do Horných Pršian. Viem si predstaviť, keby tade jazdil aj nejaký citybus, aspoň ranný výjazd z vozovne - však to by mal na skok, rovno oproti hlavnej bráne DPM
Už sa teším na zajtrajšie kyvadlo. SUPER!