Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: wizard112 #29205:
P+R v BB nema zmysel. Suhlasim s Papyrom. Aka ma byt motivacia ludi aby to vyuzivali? V Prahe je dovodom ucpane centrum a nemoznost zaparkovat v centre. Z toho dovodu je vyhodne odstavit auto na stanici metra a pokracovat dalej MHD. V BB ani jedno z toho neplati.
BTW este existuje K+R – miesta na kratkodobe zastavenie (5 minut). Je to napriklad na predlzenom zalive zastavky MHD pri buducej stanici “Prosek”. Skratku som desifroval ako Kiss+Ride.
Reply on: Papyr #29200:
Nekaz nám hneď fantáziu... ☺

Tak hovoriť o systéme P+R dnes a v BB naozaj nemá zmysel, to by tá MHD musela vyzerať úplne inak... A básni o tom náš hlavný architekt, ktorý je zrejme absolútne neznalý pomerov, ktoré tu panujú. Dnes treba bojovať o samotnú existenciu MHD v BB!
Reply on: Papyr #29200:
No, P+R moze fungovat aj v BB AVSAK az po vyraznom zlepseni MHD (co je v podstate podmienka pre fungovanie P+R vsade).
Reply on: 2008 #29195:
A zavod Banska Bystrica (len tak velmi nahodou) nepatri SAD Zvolen? ? ? ?
Reply on: Petik #29172:
DPmBB nema peniaze na to, aby toho casu cokolvek noveho kupoval.
Reply on: JJ #29181:
Nuz neviem. Ohladne 25Tr som pocul strasne zvesti z Usti nad Labem, kde vraj mala 25Tr problem vytiahnut do kopcov, ked nasnezilo. Lenze v Presove sme zatial tento problem nepozorovali. Je sice pravda, ze zatrolejovany kopec mame len jeden (Pod Salgovikom) a ze posledne dve zimy boli velmi mierne, ale poviem to takto:

Kde vyjde Karosa B 741/941/961 s jedinou hnanou napravou (tretou), vyjde bez problemov aj 25Tr s jedinou hnanou napravou (tretou).

Jediny nizkopodlazny klbovy trolejbus s dvoma hnanymi napravami je Solaris (na zelanie zakaznika). Zatial si ho myslim v tejto verzii objednalo len Svajciarsko.
Reply on: mirkobb #29196:
Realizacia P+R ma zmysel len v omnoho vacsich mestach. Podla mna su napriklad Kosice (237 000 obyvatelov) tak zhruba najmensim sidlom, ktore by mohlo zaviest fungujuce P+R. Ako tu uz pisali predo mnou, P+R je nezaujimave pri neexistencii celodenneho listka, ja len doplnim, ze P+R je nezaujimave pri intervaloch nosnych liniek viac ako cca 3-4 minuty v spicke. P+R je dalej totalne nezaujimave tam, kde MHD stoji v tych istych zapchach ako IAD.

Alebo si myslite, ze niekto pride autom do BB (planuje ist do centra), to auto odstavi na kraji mesta, pocka si 20-30 minut na autobus, s nim pojde dalsich 15-20 minut do toho centra, ked tam s autom bude rychlejsie a lacnejsie aj za predpokladu, ze chyti vsetky mozne zapchy? V ktorych nota bene bude stat aj v tom autobuse?

Prestante snivat o P+R v Bystrici. To by malo zmysel len vtedy, ak by MHD bola zadarmo a vjazd IAD do mesta by bol celkom zakazany.
Reply on: dysan #29188:
Tak ja som veľmi zvedavý, na čom sa (ne)dohodnú... ?

Čo má cestujúci z toho, že SAD ZV má ISO, keď sa na zastávku doplazí stará haraburda, neoznačaná a k tomu dymiaca... Ale hlavne, že majú ISO... ? Áno, ste najlepší, najlepší na Slovensku, v Európe, na Mliečnej dráhe, vo všetkých paralelných vesmíroch a samozrejme všade inde...

Re #29196 mirkobb: Ale veď to je jasné, však som písal, že musíš mať vybudovaný systém, v tom som myslel aj tarifné podmienky. Len pán Keleman asi v živote MHD nešiel, tak je to ospravedlniteľné, čo konštatoval... Nemá o tom ani páru... ?
Reply on: Agent007 #29193:
Presne tak. ISO je o tom, ze mas NAPRIKLAD vypracovany postup, ako sa hlasi porucha na vozidle, tj. na akom papieri a komu. Taky postup mozes mat vypracovany, a mozes mat aj ISO, ale ked vodici tu poruchu nehlasia, tak zmysel celeho ISO... no nic.

ISO ma napriklad aj Connex Praha, a kedze ma menej vodicov, ako poradi liniek, tak kazdy den nieco vynecha (preventivne kazdy den nieco ine). ISO v skutocnosti s kvalitou nema nic spolocne.
Reply on: 2008 #29195:
Aha ?, fakt "šalamúnska" argumentácia.. ?
Reply on: wizard112 #29180:
Realizácia P+R by mala zmysel iba vtedy, ak by bola možnosť zakúpiť si celodenný CL, inak sa ľudia na takú "vymoženosť" zvysoka.. ?
Reply on: PIT #29192:
ISO má SAD Zvolen, nie závod Banská Bystrica.
Reply on: Agent007 #29193:
Lenže ak dovnútra papieruješ správne, tak to musí byť vidieť aj vonku, inak by to znamenalo, že na papieroch sú klamstvá, resp. sa nariadenia v nich uvedené porušujú.
Reply on: PIT #29192:
ISO nie je o tom, ako kvalitne robis dovonka, ale ako "kvalitne" papierujes dovnutra... aj ked pochybujem, ze aspon toto balkanci vedia...
Reply on: dysan #29188:
Skúste mi niekto povedať, čo sú to za ISO normy, ktorým stačí, keď základom spôsobu činnosti certifikovaného subjektu môže byť chronické hrubé porušovanie zákonov a extrémne nízka kvalita poskytovaných služieb?! Tá renomovaná certifikačná spoločnosť z Holandska a jej partneri zjavne frčia minimálne na tráve. Ale však v dnešnej dobe sa dá kúpiť vlastne všetko...
Reply on: Habibi #29182:
Dakujem... ? No aj podla mna MHD neexistuje, alebo jej ja dávam iný názov ? Ked bude stretko, tak určite prídem, prisahám... Len ak by sa velmi nedalo.... ? Len nech ma vtedy zasa choroba (ako teraz) nechytí...
Reply on: draxter #29189:
Ale zase ak vieš o tom kvetnato písať /teda o kvalite nekvalitých busov/ a vyplníš asi 333 tabuliek podľa vopred schváleného overeného certifikátu tak cestujúci budú len tak ochkať radosťou, že fičí na ISO jediné na Slovensku ?
Reply on: dysan #29188:
vyjadrím sa k tomu certifikátu ISO: takže staré vraky a ich údržba a neoznačovanie spojov - tomu sa vraví riadenie v súlade s certifikátom... ?
Reply on: draxter #29186:
poslanci nie su na rozhodovanie, ale na odvolavanie 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.