Potom, čo SAD ZV nemá na testovaní nízkopodlažný Tedom, tento intergalaktický dopravca opäť nemá ani jeden jediný nízkopodlažný autobus. Nakoľko ale disponuje SAD ZV unikátnym autobusom s plošinom (najmodernejším široko-ďaleko), nastúpenie a vystúpenie cestujúceho na vozíčku trvá dlho a je nepraktické. Nechápem, prečo L80 nezabezpečuje DPM, nakoľko ten nízkopodlažné vozidlá vlastní.
Koho zaujimaju stare CP, nech mrkne na http://karak.borec.cz/cp1974. Zatial len 1 linka CSAD a 1 trat CSD.
U CSD su zaujimave najme nazvy rychlikov. Urpin do Bratislavy, Hron do Prahy, rychlik Bratislava-Brezno bez nazvu, neskor to bol Dumbier. Mozno by nebolo na skodu ho obnovit. A tiez posilove rychliky Zvolen-Praha a BB-Bratislava
Geniálny kruháč dnes cca o 11:33 pri ESC - KÚ opäť ukázal svoje mínusy: rad automobilov spopod mosta trčal až do kruháča, pričom L6 a L26 ako aj 1 a PAL X1 museli nedobrovoľne prejsť cez plnú čiaru do jediného voľného pruhu, ktorým bol ten, čo vedie z Radvane do mesta priamo bez možnosti odbočiť na kruháč...pekne, kua, pekne...
Druhá poznámka ide na vrub DPMBB: zastávka 29. augusta, smer ŽST chýba CP L2 a L4. L1,6,7 sa tam nachádza. ?
Ty móžeš považovať megabusy za zhovadilosť, ale keď nemáš peňáze...
Podľa mňa je lepšie dočasne kúpiť dvojkĺbové autobusy, ako 15 - 20 rokov šetriť na električku a zatiaľ nerobiť nič, len sa pozerať, ako mi substrát uteká do IGK. Lebo rozdiel v investičných nákladoch je obrovský.
mimi