veď o "druhom dni" nikto nehovorí. Ale o plánoch a vlastnej propagácii. A tu je škoda, že sa už neurobilo viac. Na druhú stranu,veď ide o prospech DPMBB,tak treba už niečo skúsiť...daj potom asopň echo, že čo a ako. Lebo ak ani nový trolík zatiaľ nie je vo výhľade,aby to niekde nezaspalo... ?
Reagoval som na "Neprvidelnou dopravou je buď niečo, čo jazdí trebárs v chaotickom interval alebo niečo, čo jazdí trebárs aj každé tri minúty ale nie podľa CP ." - ako priklad som uviedol MHD Bratislava. Bolo to myslene ako joke ?
Na margo tejto témy by som mal dve otázky:
1) Koľko vozidiel z tých, čo neprešli STK, je už opravených a orešlo úspešne opakovanou STK?
2) Myslím, že nie je problém žiadať odovzdanie vozidiel v pôvodnom stave - čo ste pre to spravili?
3) Účtujete SAD ZV nejaké penále?
Bratislavská MHD sa má k bystrickej asi tak, ako služby ČD k službám ZSSK - v absolútnom meradle to síce stojí za fekál ale v relatívnom je to vzor prozákazníckeho, užívateľsky priateľského a koncepčne pracujúceho podniku.
ja myslim,ze zavedenie kyvadlovej linky do Sasovej je dobry tah DPM BB,bolo otazkou casu kedy zareaguju a som rada ze situacia bola ciastocne vyriesena takto. ?
Niečo podobné sa stalo aj mne. Včera (v sobotu) idem na zastávku "Ďumbierska". Mal som naplánované ísť 22 kou omrknúť vozovňu Kremnička ? Nové CP v smere na "Ďumbierska, ŠZŠ". Prídem. Doprdele... Rozdiel asi 20 minút. Prišla aspon 20-ka. Tak som sa pobral na Námestie Slobody. Prišiel som a v ten moment dorazila 21. Jazdila ešte podľa starých CP. No mňa išlo rozraziť ? ? ? ? ?
P.S.: Kedy od nás vypadne bryndza. Nejako tu smrdí ?
odporucam ta na operacny program zivotne prostredie, prioritna os 3 - ochrana ovzdusia. Treba si to nastudovat a az potom kritizovat. Keby si si precital podmienky cerpania fondov, tak by si zistil, ze tie podmienky su tak nestastne nastavene, ze trolejbus z EU fondov nekupi hadam ziadne mesto v SR. Napriek tomu sa natiska iste riesenie. A ver mi, ze sa s tym zacina naozaj pracovat, len nemozes pozadovat, ze vsetky plany a moznosti (aj na prefinancovanie), ktore sa ponukaju budu hned na druhy den na internete.
čiže DPMBB by mal potiahnuť ČÍM SKôR TROLEJ DO Sásovej. Už včera bolo neskoro...miesto miliónov na priemyselný park a čachre s pozemkami to mohli dať na trolejbusy.
Takže dlho pretriasané otázka nákupu nových nízkopodlažných trolejbusov je zatiaľ neaktuálna /viď info DPMBB vo vlastnej diskusii/, a trolejbusy na Sásovej sú ešte väčšie sci-fi, hoci máme možnosti z EÚ, na ktoré sa kašle...veď stačí kyvadlo.
Chcel by som "pochváliť" bryndziarov. Keď sa nastupuje na zastávke Ďumbierska v smere na Rudohorskú, na lístku Ďumbierska, MŠ a keď v smere na centrum, Rudohorská, I. Mohli by to opraviť. (Ale ako poznám SAD-istov, tak sa im nebude chcieť) ?
Okrem toho, včera som mal ísť 20tkou, no 11ka prišla skôr a už ma do nej ťahalo, tak som išiel NP 11kou. Musel som prestupovať ?
no 10 minút cez víkend by bol už asi dosť veľký prepych. Nie som odorník ale myslím, že SAD ZV má v špičke perfektnú ukážku, ako by to malo jazdiť cez víkend - 20 minút (ľahšie sa s tým počíta ako s 18min. intervalom, čo tu bol kedysi)
Naopak - keby tomu dali cez vikend vacsi interval, je vacsia sanca ze tym pojdu ludia cielene - proste budu vediet ze do 10 minut im to pride, teda nepotrebuju CP...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter